fredrikt Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Tenkte å legge ut litt info om bilene da, en 318i E36 og 520i E34. 318 er en 94 modell med det meste av utstyr, bla. skinn og klima. Godkjent senket, m-tech fanger foran og bak, M3 lister på dørene, M3 baklykter, 17" BBS og 19" Darwin Racing, med valsede hjulbuer. Videre var planen DTM potter, justerbart senkesett og litt småting. Bilen ble senket etter bildene her ble tatt Så her om dagen fant jeg ut av jeg ville ha E34, så da blei det sånn. 520i, godkjent senket (usikker på høyde) men med rondell hjul blir kanskje M5 interiør og justerbare coilovers Kommer flere bilder og mer info om hva som skjer med de forskjellige, blir kanskje delebil en av dagene så da blir det litt mer M5 snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Flotte biler Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Det er alltid morro med to biler, ha litt å vaske på å dille med er sånt som jeg liker. Derfor kjøpte jeg Audien i tillegg til BMWen som jeg hadde fra før, den var 100% strøken så det var litt stas. Holdt på å kjøpe en 98 E39 535 med manuell også, men fornuften sa stopp der. BMWen, Audien og fruens Golf pluss en båt er mer en nok Det var to flotte biler du hadde der, hadde gjort seg med M5 interiør i 520en ja. Du har også skjønt det når det gjelder E36. Man trenger ikke ha på en hel masse plastikkstyling for at de skal bli tøffe, synes din var kjempefin Du har også et bra utgangspunkt når det gjelder E34en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 E34'n din er så goooo', Fredrik Vi må få fiksa bilene våres opp til sommeren, og cruise rumpene av oss : ))) Hehe. Blir morro å se hvordan de ser ut når vi har Rondeller begge to, og lakkerte. Vi får ta en photoshoot når våren kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Skal du kjøpe deg rondell, Martin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 E36`n har fått m-skjørter og lister og kommer kaaanskje DTM potte E34`n skal bli helt sjef elr hva Martin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Skal du kjøpe deg rondell, Martin? Ja, jeg har jo 4 18" til E39'n, men den tror jeg blir solgt før sommeren kommer, hvis ikke så får fattern bare finne seg i at jeg kjøper noen til han, til fordel for at jeg kan få de han har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 E36`n har fått m-skjørter og lister og kommer kaaanskje DTM potte E34`n skal bli helt sjef elr hva Martin? Jaaaa ;D EDIT: Jeg fikk ikke satt disse to sammen, så det blir 2 poster : ( Må lære meg å quote 2 samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Har hatt rondel på to biler av meg(e32)....til og med fattern hadde det på sin e32 for ca 12 år siden. de er gamle felger men kler e34 alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Har hatt rondel på to biler av meg(e32)....til og med fattern hadde det på sin e32 for ca 12 år siden. de er gamle felger men kler e34 alltid! Det er så sant Gleder meg til våren jeg nå, når snøen forsvinner, godværet kommer tilbake, rondellene kommer på bilen, og Martin og FredrikT er ute! Hehe. TYSKLAND i sommer, Fredrik!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 LETT Martin ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Noen bilder tatt på Klosterøya i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Må si jeg liker e36'en din Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Pene biler begge to Første gangen jeg har sett M-lister uten emblem faktisk. Angående E34,n din så bør du kansje vurdere å lakkere den helt ned på kanaler og fangere? jeg gjorde det på en av mine mine E34, å syns at resultatet ble utrolig mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 E34´en er solgt Bestilt coilover og Hella Angel-eyes til E36 nå, så kommer bilder så fort delene kommer Kommer M3 GT leppe på den så fort snøen er borte å tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå