Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kontakt med en som er interessert i innbytte, og da lurer jeg litt på om prisen på denne er satt litt høyt? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19832052

Den har ikke sportsseter, desverre, men 6-sylindre veier neste opp for det:) Aberet er jo at den står i Ålesund, hvis man blir nødt til å dra dit tror jeg det blir vanskelig... Noen som har erfaring med å kjøpe bil fra andre siden av landet, og hva man gjør da?

PS

Uansett ikke like overpriset som denne :D DS

Skrevet

Jeg personlig synes ikke den var overpriset, men drømmepriset. jeg betalte da 30k mer for min e90 og den er mye bedre utstyrt, ikke coupe dog, men det veier ikke opp for prisen!

Å handle bil fra andre siden a vlandet går fint, jeg handlet bil 120mil unna hvor jeg bor. Det gikk smertefritt

Skrevet

E46 CI er generelt høyt priset. For høyt etter min mening. Denne bilen skiller seg ikke ut sånn sett. Den så ryddig og pen ut, og hadde fin kmstand. MEN.... En sekser klarer ikke å veie opp for de setene der. Standardsetene i E46 er kjipe og gir dårlig støtte. Og når de atpåtil er i skinn blir de glatte i svingene. Standardsetene i E39 er mye bedre der. (Men ingenting slår sportsseter uansett).

Felgene kledde overhodet ikke bilen, men de er jo enkle å bytte heldigvis.

Prisen på annonsen er forresten ikke så viktig når det er snakk om innbytte. Da er det mellomlegget som teller.

Skrevet

Hei! Det ser ut som en fin coupe det her! Ganske normalt priset tror jeg. Dessuten er det jo faceliftutgaven av CI. Du kan sikkert få billigere E-46 coupe, men du må tenke på hva du vil prioritere: Lav km-stand har jo mange fordeler. Eller en bil som kanskje er eldre med mer utstyr, som har gått lengre. Sportsseter kan man jo alltids montere senere. Men skinninteriør tl disse bilene er heller ikke billig. Hva med en tur til Sverige, til en høgger og kjøpe M3 interiør/seter?

Har selv en 320i 2002 modell sedan (nå ombygd til 330i, he, he). Jeg kjøpte en bil med relativt lite utstyr, med lav kilometerstand. Har kjøpt en del utstyr og montert senere. bl.a. sportsseter og midtarmlene. Det er dessverre en dyr affære, men kommer vel an på hva man skal ha, og hva man kan gjøre av montering/mekking selv. Men fordelen med lav km.stand oppveier for en del av dette. Hadde selv ikke så greie på BMW, priser osv. når jeg handlet, men har lært mye senere. Et tips er å sjekke ut hva slags ekstrautstyr som finnes til bilen, og finne ut ha man kan få på andre tilsvarende biler tilsalgs, priser, km-stand osv. Lykke til!

Skrevet

Jeg er enig med de foregående innleggende.. Bortsett fra at e46 ci er overpriset. "ja og nei" er min kommentar. Prefacelift 318 syns jeg er billig, spesielt hvis de ikke har så mye utstyr,- men som BMW-ben forklarer, så kan slikt ettermonteres. Kmstand kan desverre ikke det.. Skal du ha en 320 syns jeg prisene begynner å bli litt vel høye i forhold til den lille ekstra effekten 2.2 motoren gir kontra 1.9.. Det er ikke verdt 30-40000 i mine øyne. Hvor prisnivået begynner å gi muligheter for 320d- som jeg heller foretrekker..

Skrevet

Bilen så grei ut den, men til den prisen burde den hatt sportstoler og m-pakke. Så få den ned en 20 000kr i pris så er det nok en bra bil for pengene :) Jeg synes også prefacelift e46 har blitt billige som coupe. E30 og E36 coupe derimot er overpriset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...