Mexos Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det var nok min du så da ja mexos Er hjemme til dama det der, men bor der så og si. Bor du på byåsenområdet? Har jobb i tillegg jeg også Ah trodde det var din ja . Hun som kjører Mx-3 da? Har hatt en slik en gang i tiden jeg og:P Jeg bor i Martin Stokkenvei litt bortenfor Migo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oball Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Va busat den der ja Mats;) så den såvidt når du sto utanfor arbeid til meg o helga! var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hehe, nei hun ikke bil. Får låne bmw'n om det trengs Det er jo rett rundt hjørnet det Oball som i petter? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oball Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Som i Petter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Oppdatering på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Sjer helt utrolig nydelig ut etter lakkforseglinga! Må få sje på bila imårra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Flott flott! E93 er pent. Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 åssen har dere BI-folk råd til sånne biler? Det er jo når man er ung man virkelig har råd til ting Jeg har aldri hatt så god råd som da jeg studerte og hadde deltidsjobb. Etter at jeg ble ferdig utdannet ble såklart inntektene betydelig større, men det ble sannelig utgiftene også... OT: Nydelig bil du har kjøpt deg Mats, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Takk for det! Noen som vet hvor jeg kan få kjøppt xenon park og grøftelys til den? Og noen som har en monterings guide på det? hadde vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Nice, gratulerer! Vår / sommer kommer fortere enn du tror Jeg hadde montert sorte performance nyrer, koster ikke mye, men gjør mye med utseendet til bilen synes jeg! Kjøpte mine hos GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Blir nok sorte nyrer etterhvert ja. blir også sort/hvite emblemer! Vurderer også å kjøpe meg en carbon splitter fra Hamann: Noen som vet om noen norske nettsider der de selger Hamann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Flott bil det der, men samtidig som du fjerner 320 emblemet så ville jeg også satt på 325 eksosendestykke(dobble rør)! Den ovale stussen du har nå avslører fortsatt at du kjører "minstemann" Kosta 5200 kr (Bavaria) å sette E60 525 endestykke på en E60 520d med kjedelig oval stuss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Da har jeg fjernet 320i merket, bestillt meg carbon grill og carbon splitter! Blir nok ny eksos etter hvert ja! Men så var det sommerfelger.. Har sett litt på Vertini Savari i 20" Noen som har noen andre tips til felger som jeg kan se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Sjekk GS.. Jeg synes GS Monza (tror jeg de heter) er fine! Mørkegrått senter med kromkant, synes også at burde holde det med 19¨? 20¨ ser fort stort ut synes jeg, hvertfall på en 3'er + at hjula bli vel fryktelig tunge..? Kanskje ikke så stor forskjell men.. Jeg bytter forresten til dobbel Hartge stuss (ganske lik 325) hos Autozentrum nå straks, 4.250,- ferdig montert, tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå