ovangs00 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Selger "nye" felger med dekk fra GS bildeler. Rullet ca 3000km. 8x19 et35 og 9x19 et43. Nypris på felgene er i overkant av 13000,- uten dekk. Står Nankang 235/35-19 & 265/30-19 felgene. Nypris med dekk er ca 15000,- Felgene er strøkne. Pris: 10000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Ikke for å ødelegge, men når du skriver at de er kjøpt på Gs så vil jeg tro at de fleste sjekker innom der før de handler.. Der er iallefall prisen inkl dekk 13.498,87 kr Sonar/nankang er vel mye det samme(om ikke helt det samme?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ikke for å ødelegge, men når du skriver at de er kjøpt på Gs så vil jeg tro at de fleste sjekker innom der før de handler..Der er iallefall prisen inkl dekk 13.498,87 kr Sonar/nankang er vel mye det samme(om ikke helt det samme?) Regner med at de kommer fra GS, men er levert av bavaria. Fikk bare en ca pris da jeg snakket med dem, men tok sikkert litt hardt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 litt off the record her, men er bilen din senket? M-pakke på den? Grunnen til at jeg spør er at jeg har lik bil, uten m-pakke og lurer litt på hvor høy den blir med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 litt off the record her, men er bilen din senket? M-pakke på den?Grunnen til at jeg spør er at jeg har lik bil, uten m-pakke og lurer litt på hvor høy den blir med 19" Bilen på bildene har m-pakke så den er org. senket ca 15mm i forhold til din som ikke er senket. Den blir jo ikke høyere, men siden dekksidene blir lavere så ser gapet mellom dekk og skjerm større ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 litt off the record her, men er bilen din senket? M-pakke på den?Grunnen til at jeg spør er at jeg har lik bil, uten m-pakke og lurer litt på hvor høy den blir med 19" Bilen på bildene har m-pakke så den er org. senket ca 15mm i forhold til din som ikke er senket. Den blir jo ikke høyere, men siden dekksidene blir lavere så ser gapet mellom dekk og skjerm større ut. ok...neste spm blir jo da... ser det dumt ut med 19" på en std bil eller går det ann å kjøre rundt med? Noen som vet hvilke ET som passer på e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hvilken ET er det på disse felgene, er dette noe som passer på en E60/61 for eksempel? Mye mønster igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Hvilken ET er det på disse felgene, er dette noe som passer på en E60/61 for eksempel? Mye mønster igjen? ET står i første post. Kjenner ikke til hvilket innpress E60/61 skal ha, men det er det sikkert noen andre her som kan hjelpe med Dekkene er vel så å si som nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarkko Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 ok...neste spm blir jo da... ser det dumt ut med 19" på en std bil eller går det ann å kjøre rundt med? Hehe! Aldri forstått det maset om for store felger på "standard bil" og og og... Hvorfor skulle det være stort anderledes å kjøre med 18, 19 eller 20-tommers kjerrehjul når det er nødvendigvis blir samme rulleomkrets +- 5% på hjulene? Og 19-tommer er jo mer eller mindre standard i dag når en velger bil fra øverste hylle. Mer eller mindre Mens jeg er her: OP, kommer det noen revidert prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Alltid åpent for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=106293 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 Alltid åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå