Edvin2 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hei, noen som vet om et sted man får tak i fjernkontroll-kit tilsvarende det som finnes på hpstuff.no ? Kommer nemlig ikke inn på hpstuff.no nettsiden. Kan den være nedlagt?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Bare spytter inn litt ekstra om noen skulle få bruk for denne infoen ved en senere anledning! Slet lenge(vel... tok en helg) med å finne ut av dette da jeg ble forvirret av at det skulle være forskjellige systemer etter årsmod, noe som ikke helt stemmer. Min 1996 mod har ZVM modulen, og jeg brukte pin 19 og 25, selvom det står 24 og 25 i monteringsinstruksene fra BMW. Grunnen til at jeg brukte 19 var at 24 ikke var koblet til i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Har enda ikke montert dette jeg... får kanskje sette i gang snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hvilke ledninger går man inn på når man har 1992mod med ZVM? Hvilke farger har de ledningene man skal bruke på den modulen? Jeg får ikke noen reaksjon i det heletatt uansett hva jeg gjør, verken lås eller åpne så skjønner ikke helt hva som er gjort feil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 jeg lagde en liten diy for ZVM her viewtopic.php?f=1&t=218253 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Sorry for å bumpe en tråd fra krigens dager, men hvor er bildet: http://images.bimmers.no/files/lzjyn1mxsuzhhnvpxgdu.jpg blitt av? Bildet er fra post side 1; tittel: Kobling av sentralås opp mot ZVM modulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Kan legge til at dette er enkel prosess, koplet opp på min E34 1991 på en halvtime. Fin guide, funka fjell. Aldri vært så glad for å ha invistert en hundrings før. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Men hvilke farger er det på ledningene man skal koble seg innpå?? Quoter Stian her: Hvilke ledninger går man inn på når man har 1992mod med ZVM? Hvilke farger har de ledningene man skal bruke på den modulen? Jeg får ikke noen reaksjon i det heletatt uansett hva jeg gjør, verken lås eller åpne så skjønner ikke helt hva som er gjort feil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå