Gå til innhold

BMW E32 735i 1987 TIL SALGS

Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med grombørse!

Gleder meg til å se hvordan det blir med skinn. Særlig samspillet mellom det sorte og det gråe i bilen (Jeg har også grått interiør og liker sort skinn).

Tusentakk! :-D

Ja, gleder meg til det selv, er flere ting jeg må bytte om jeg skal ha alt svart.. Som feks det oppbevaringsrommet ved rattet ( ovenfor spaken til panseret ), hanskerommet, gulvtrekk og hatthylla..

Men, jeg tror samspillet mellom setene og gulvet kan bli pent.. Tror jeg neppe gidder å gjøre noe med det, utifra hvordan jeg ser det i hodet nå, skal det bli en fin match vil jeg nå tro.. =)

Men, om det blir jævlig, så må man bare bytte ut det man skal bytte ut for å få alt likt.. :-)

Du har grått interiør du også, men du har ikke de sorte stolene? Vurdert å kjøpe slike selv eller? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Hatt en del å gjøre idet siste, og blitt lite tid med bilen=/

Men kommer en liten update nå..

Alle dørtrekk, seter bak osv er montert, men forsetene sitter forsatt igjen, da jeg ikke får til det å sku ut belte fra setet ( sitter så kronglete til ( NOEN TIPS? ) )..

Nå sitter jeg vurderer å kjøpe nye lykter forran og bak på den, samt blinklys.. Men jeg vet ikke om jeg skal kjøre Shadowline eller om jeg skal ha krom på den, når jeg skal lakkere den til våren..

Jeg tenker nå automatisk at Shadowline, da passer sota lykter best til?

Eller hva synes dere?

Jeg synes de klare lyktene er utrolig fine, men jeg vil ha de riktig lyktene til riktig stil og farge.. =)

Legg gjerne ved et bilde som tips også.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med sjefstralle! :)

Sorte lykter og shadowline er aldri feil nei. Bare hold deg langt unna angel eyes! ;)

Disse er bare helt enormt god å kjøre! :D

Hehe, hadde faktisk tanken med angel eyes, men fant et bildet på nettet av en 7'er med det.. Ikke så veldig pent..

Hva synes du om sort forran og klare bak?

Eller sort og sort forran og bak, sammen med blink..?

Om jeg beholder chrome, vil det passe bra med sort og sort da, eller burde det bli klare glass da?

Er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre.. =/

Noen som er rå til PS her som kan fikse et bilde? =p

http://media.photobucket.com/image/E32%20angel%20eyes/pittsmaster/DSC00493.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NICE! Ble forelsket i den fronten.. Fikk lyst til å kjøpe de lyktene med en gang, sammen med blink, gikk jo fint overens med fargen og chromet.. Eller hva?

Synd de lyktene koster 4 lapper..

Baklyktene jeg tenkte på:

bed49z6hf519s96oihob.jpg

Om det hadde vært din bil, hva ville du gjort? ( Kommenter gjerne dere andre! ( Trenger virkelig tips da jeg er usikker ) )

Btw, thx for bildene Lars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sannelig i tvil om hva som så best ut jeg. Så jo utvilsomt bra ut med sorte blink bak og. :D

Hehe.. Ja, det så bra ut det.. :-D Prøvde meg selv i PS ( LENGE SIDEN SIST=P )

Slik ble mitt kutt og lim inn resultat..

4a602g1fzw8ybsr5z1en.jpg

Tror jeg går for sorte bak, det kler rompa bra! :-D

Edit: Ja, vet det er forskjellig størrelse på lysa bak, men slik er bildet orginalt også pga vinkel.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips. Blir bedre hvis du lager et nytt lag, trykker Ctrl+Shift+U, (svarthvitt) trykker på images -> adjustments-> variations. Der velger du darker og stiller på opacity til du er fornøyd. ;) Visker selvfølgelig bort det du ikke vil ha mørkere.

Slipper du å klippe å lime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips. Blir bedre hvis du lager et nytt lag, trykker Ctrl+Shift+U, (svarthvitt) trykker på images -> adjustments-> variations. Der velger du darker og stiller på opacity til du er fornøyd. ;) Visker selvfølgelig bort det du ikke vil ha mørkere.

Slipper du å klippe å lime.

Nice.. Takk for tips..=D

Men, jeg tenkte å gjøre det på den måten, siden det er jo de lyktene det blir, og se dem på bilen, og ikke "drømme" lyktene om du forstår? Hehe =p

Tror jeg bestiller de baklyktene nå, forså pærer til alle lys forran nå i første omgang..

Ang. pærer, noen som har prøvd slike pærer som skal ha blåskjær i seg? De skal vist gi et bedre og mer xenon look-a-like look?

Noen erfaringer?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...