S. Gunstad Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med grombørse! Gleder meg til å se hvordan det blir med skinn. Særlig samspillet mellom det sorte og det gråe i bilen (Jeg har også grått interiør og liker sort skinn). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Syns de så veldig bra ut jeg Det er bra.. =D Bedre skal dem bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med grombørse! Gleder meg til å se hvordan det blir med skinn. Særlig samspillet mellom det sorte og det gråe i bilen (Jeg har også grått interiør og liker sort skinn). Tusentakk! Ja, gleder meg til det selv, er flere ting jeg må bytte om jeg skal ha alt svart.. Som feks det oppbevaringsrommet ved rattet ( ovenfor spaken til panseret ), hanskerommet, gulvtrekk og hatthylla.. Men, jeg tror samspillet mellom setene og gulvet kan bli pent.. Tror jeg neppe gidder å gjøre noe med det, utifra hvordan jeg ser det i hodet nå, skal det bli en fin match vil jeg nå tro.. =) Men, om det blir jævlig, så må man bare bytte ut det man skal bytte ut for å få alt likt.. Du har grått interiør du også, men du har ikke de sorte stolene? Vurdert å kjøpe slike selv eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Oioioi, de setene så jo nesten dønn strøkne ut. Det blir sheriff når de kommer i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Oioioi, de setene så jo nesten dønn strøkne ut. Det blir sheriff når de kommer i bilen! Ja, dem er temmelig så fine.. Så skal passe på å vaske, rense og smøre dem inn med den kremen ofte, for å holde dem slik.. Hvor mye tror du at jeg ga for dem? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Hei hei.. Hatt en del å gjøre idet siste, og blitt lite tid med bilen=/ Men kommer en liten update nå.. Alle dørtrekk, seter bak osv er montert, men forsetene sitter forsatt igjen, da jeg ikke får til det å sku ut belte fra setet ( sitter så kronglete til ( NOEN TIPS? ) ).. Nå sitter jeg vurderer å kjøpe nye lykter forran og bak på den, samt blinklys.. Men jeg vet ikke om jeg skal kjøre Shadowline eller om jeg skal ha krom på den, når jeg skal lakkere den til våren.. Jeg tenker nå automatisk at Shadowline, da passer sota lykter best til? Eller hva synes dere? Jeg synes de klare lyktene er utrolig fine, men jeg vil ha de riktig lyktene til riktig stil og farge.. =) Legg gjerne ved et bilde som tips også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Grattis med sjefstralle! Sorte lykter og shadowline er aldri feil nei. Bare hold deg langt unna angel eyes! Disse er bare helt enormt god å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Grattis med sjefstralle! Sorte lykter og shadowline er aldri feil nei. Bare hold deg langt unna angel eyes! Disse er bare helt enormt god å kjøre! Hehe, hadde faktisk tanken med angel eyes, men fant et bildet på nettet av en 7'er med det.. Ikke så veldig pent.. Hva synes du om sort forran og klare bak? Eller sort og sort forran og bak, sammen med blink..? Om jeg beholder chrome, vil det passe bra med sort og sort da, eller burde det bli klare glass da? Er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre.. =/ Noen som er rå til PS her som kan fikse et bilde? =p http://media.photobucket.com/image/E32%20angel%20eyes/pittsmaster/DSC00493.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Kansje ikke helt som du hadde tenkt deg, men er det beste jeg får til. ;)' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 NICE! Ble forelsket i den fronten.. Fikk lyst til å kjøpe de lyktene med en gang, sammen med blink, gikk jo fint overens med fargen og chromet.. Eller hva? Synd de lyktene koster 4 lapper.. Baklyktene jeg tenkte på: Om det hadde vært din bil, hva ville du gjort? ( Kommenter gjerne dere andre! ( Trenger virkelig tips da jeg er usikker ) ) Btw, thx for bildene Lars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Ble sannelig i tvil om hva som så best ut jeg. Så jo utvilsomt bra ut med sorte blink bak og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Gratulerer med en skikkelig grombørse. Litt morsomt at det var en frisør som var siste eieren, for dette er jo virkelig så langt unna man kommer en "frisørbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Ble sannelig i tvil om hva som så best ut jeg. Så jo utvilsomt bra ut med sorte blink bak og. Hehe.. Ja, det så bra ut det.. Prøvde meg selv i PS ( LENGE SIDEN SIST=P ) Slik ble mitt kutt og lim inn resultat.. Tror jeg går for sorte bak, det kler rompa bra! Edit: Ja, vet det er forskjellig størrelse på lysa bak, men slik er bildet orginalt også pga vinkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Tips. Blir bedre hvis du lager et nytt lag, trykker Ctrl+Shift+U, (svarthvitt) trykker på images -> adjustments-> variations. Der velger du darker og stiller på opacity til du er fornøyd. Visker selvfølgelig bort det du ikke vil ha mørkere. Slipper du å klippe å lime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Tips. Blir bedre hvis du lager et nytt lag, trykker Ctrl+Shift+U, (svarthvitt) trykker på images -> adjustments-> variations. Der velger du darker og stiller på opacity til du er fornøyd. Visker selvfølgelig bort det du ikke vil ha mørkere. Slipper du å klippe å lime. Nice.. Takk for tips..=D Men, jeg tenkte å gjøre det på den måten, siden det er jo de lyktene det blir, og se dem på bilen, og ikke "drømme" lyktene om du forstår? Hehe =p Tror jeg bestiller de baklyktene nå, forså pærer til alle lys forran nå i første omgang.. Ang. pærer, noen som har prøvd slike pærer som skal ha blåskjær i seg? De skal vist gi et bedre og mer xenon look-a-like look? Noen erfaringer?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå