helland Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 RUST er noe helvette Hva stoff er det du bruker etter du har sveist da, det røde der? bruker Wurth Ruststoppgrunning skal ettervært på med MYE understellsmasse
helland Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 her kommer update fra idag kappet ut litt mer og inn med nytt..... på med grunning.... noen som har sett slik før ? fiksa instrument... hva sier folket ?
Larsinnj Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Thumbs up! Rattet er vel et vanlig m-tech 1 med bytta merke? Tror ikke alpina hadde slike originalt. De har vel bare snåle uberstygge ratt etter min mening.
helland Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 idag ble jeg ferdig med sveisinga på v side, og fikk tectylert litt også skal i rettsak i morgen .. så vet ikke om jeg rekker å få gjort noe i mårrakveld ...
Melkvik Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 hehe litt arbeid du har der ja:) men bli no bra te slutt:D
sladjan Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Kose jobb Mye herjing på gang siden du skal i rettsak eller ? hehe
Hans Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Er det ikke ett nr på innerskjermen der som du har skåret vekk? er det på min vertfall..
helland Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Kose jobb Mye herjing på gang siden du skal i rettsak eller ? hehe http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 451812.ece nei er nok værre enn det.. en idiot som ødela mye for snart 2 år siden...
helland Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Er det ikke ett nr på innerskjermen der som du har skåret vekk?er det på min vertfall.. jo det er det nok, men var så JÆÆÆVLI rusta, så måtte skjære ut.. er vel rammenummner på andre sia ?
Larsinnj Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Kose jobb Mye herjing på gang siden du skal i rettsak eller ? hehe http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 451812.ece nei er nok værre enn det.. en idiot som ødela mye for snart 2 år siden... Lykke til.. Passende straff ville vært f.eks å klone ut et elefantøre på ryggen, slik at han må lide minst like mye som dere måtte.
helland Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 ser ut til at han får bare 2 års fengsel :S at det går an... Norge er ikke et bra land egentlig.
Superbeetle Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Har du kun tectyl uten på 1k grunning? Jeg tror jeg hadde droppet tectyl om jeg skulle lagt så mye arbeid ned. Ville fått det behandlet skikkelig og så muuuligens hatt et tynt lakk med bodyshuts/tectyl tilslutt.. Uslipte sveiseskjøter, sprayboksgrunning og tectyl er vel ikke verdens beste framgangsmåte..
helland Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Har du kun tectyl uten på 1k grunning? Jeg tror jeg hadde droppet tectyl om jeg skulle lagt så mye arbeid ned. Ville fått det behandlet skikkelig og så muuuligens hatt et tynt lakk med bodyshuts/tectyl tilslutt.. Uslipte sveiseskjøter, sprayboksgrunning og tectyl er vel ikke verdens beste framgangsmåte.. 4-5 strøk grunning, 3-4 strøk med understells-spray, og tectyl som pensles på til slutt.. er ikke det bra mener du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå