Gå til innhold

Min '09 e90 325d (nye bilder s7)

ovangs00
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper 58000kr er veiledende pris, og ikke det du faktisk betalte siden felgene denne gang kostet 24000kr, de kan jo ikke ta 34000kr for dekkene.

Tror jeg ga mellom 51 og 52 - var ikke så mye rabatter de hadde å gi.

Jeg ga mye mindre denne gang ja, men det er rett og slett for at de har blitt billigere inn til bavaria ser det ut til. Hvis ikke jeg husker feil så var listepris med dekk nå mellom 36 og 37'.

Det er fortsatt dyre felger, men ikke så avskrekkende som det var for et år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt polering av bil i helga. En kameratgjeng som har polert bilene sine sammen - da er det jo bare moro:)

Har også satt på den sorte bmw performance grillen. Jeg synes at det ble dobbelt så fint!

Har også hatt en oppgradering av dekorlistene inni bilen - synes det også ble bra :)

Hva mener dere?

24jan9.jpg

24jan4.jpg

24jan14.jpg

24jan10.jpg

23jan.jpg

23jan4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble veldig bra. spesielt med sorte grillen foran.

Lurer på om jeg også skal gå for den det på min, eneste er at jeg har chromeline på min.

Ellers så er det en ordentlig drømmebil du har, riktig farge, riktig utstyr(selv om jeg kanskje ville hatt med autolat) og veldig fint motorvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Driver å leter etter sånn carbonspoilerleppe til å ha på faceliften. Har ikke hatt noe suksess med å finne det. Noen som har noen linker. Har vel sett på ebay, schmiedmann og koed, men finner ikke til facelift..

Trenger forøvrig ikke være carbon - kan godt ha noe som kan lakkeres også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å leter etter sånn carbonspoilerleppe til å ha på faceliften. Har ikke hatt noe suksess med å finne det. Noen som har noen linker. Har vel sett på ebay, schmiedmann og koed, men finner ikke til facelift..

Trenger forøvrig ikke være carbon - kan godt ha noe som kan lakkeres også.

Slike som dette du tenker på? Dette er replika av orginale som BMW selger.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-CARB ... ccessories

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...