kelvin Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 hei. har en BMW e46 2000 318i som ikke startet på lørdag. det var minus 1 grader ute. tror batteriet er utladet. bilen sier bare "klikk klikk" når jeg vrir tenningen. må nok bytte batteriet, som er fra år 1999. jeg kjøpte bilen for 3 måneder siden. batteriet som står i er: hella 56219 12 volt 62ah 480a. tviler om jeg finner dette "hella" merket. tenkte å besøke biltema senere i dag. vet noen hva som passer til bilen min? mvh k noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 biltema vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Ta mål av det gamle, eventuelt ta det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Mener du skal ha nr 80-2622 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Hadde mye heller kjøpt et skikkelig AGM-batteri. Er nå min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelvin Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 hei alle sammen. takk for svar. ser at det batteriet fra biltema koster 800 NOK. :s.... hvor får man kjøpt AGM-batteri da? og hva er prisen på den? er det mye forskjell på AGM og biltema batteri da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 At folk gidder å koste på seg batterier fra Biltema på kvalitetsbiler. Har hatt masse dårlige erfaringer med disse. Man skal ikke langt opp i pris for å få et kvalitetsmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Har ikke Biltemabatterier gjort det veldig bra i tester da? (Har ikke fått meg til å kjøpe det selv likevel). Uansett er nok batteriet som må skiftes ja, med tanke på klikkelyden og alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Jeg vet ikke hvor dårlige de er.. Har kjøpt både biltema og sønnak, varta osv men har aldri merket forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Er bare at en E46 fortjener bedre enn å ha ordet "Biltema" skrevet på seg, uansett om det måtte være under panseret. Sikkert noen som er enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Jeg vet ikke hvor dårlige de er..Har kjøpt både biltema og sønnak, varta osv men har aldri merket forskjell merker forskjell i lommeboken, men ikke kvaliteten. kommer ALDRI til å kjøpe noe annet enn biltema batterier til mine biler skjems du over det? så dekk til batteriet da. selv om man kjører bmw, er det ikke påbudt å kjøpe bmw deler når annet er like godt, om ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Biltemabatterier er gode batterier. Hatt det i et par biler og aldri noe problem. Men kan jo prøve å lade opp det du har først? Og så ta måle spenning med motoen av og på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelvin Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 hei alle sammen, takk for svar! da har jeg kjøpt et biltema-batteri (nr 80-262) i går og fikk installert det. fikk bilen startet etter det . hvor skal jeg kaste det gamle batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 bror min hadde "tema" batteri i e39 525tds, varte ett (1) år så var det "tikk-tikk-tikk" i starter og dasch bord lyste som ett jule tre. Er som jeg sier til mange, du får det du betaler for. gamle batt. går som spes.avfall. kan leveres på skroten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelvin Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 det var uansett 3 (eller 4) års garanti på "tema" batteriet da. så jeg tror nok at det går bra . tror det er best å lade den hvert år rett før vinter. jeg skal prøve å unngå "tikk tikk" nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå