Glennski Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Mens vi vanlige dødelige nærmest trues til å kjøre el.bil og knapt nok kan starte gressklipperen, kan vår kjære statsminister kjøre privatjet til københavn istedet for å benytte en av de 17 daglige avgangene som går fra gardermoen. Hvor har det blitt av fornuften i dette landet? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/klima ... tid=599238 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 er bare å flytte ut fra norge as.. de tar knekken på oss borgere med denne såkalte politikken sin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Frys ut vennene dine som stemmer rødgrønt hadde nok funket fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjrnar89 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 De liker å kalle seg miljøvennelige, men de personene er noen av de værste miljøsvina på planeten! Petter Stordalen som drev salg av elbilene think, er jeg sikker på forurenser mer enn de aller fleste normale normenn(som ikke er stinne av gryn). http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article3313220.ece Selv mener jeg at det ligger i at vi har en velferdsstat som koster en formue. Dette skal betales av borgerne. Bil blir da en naturlig avgiftspost. Hadde vi ikke hatt biler, kunne de tatt avgift på mat eller vann. Når bensin/diesel bilene blir borte, finner regjeringen på å legge avgifter på noe annet. De kan virke urettferdig for oss bilinteresserte. Men de hadde ikke hatt mye å si hvis vi skulle betalt andre avgifter istedenfor. Så bryr meg ikke så veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Hørte om en ny "luksus" avgift på biler nå. Noen som vet noe om den? Hørte såvidt på radioen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Akkurat nå så hadde jeg gitt Jens en strak høyre hvis han sto foran meg Mannen er jo helt idiot i hue, så dere ikke hvordan Obama kjedet ræva av seg når Jens sto og skrøyt av utsikten fra kontoret sitt, snakk om å drite seg ut Obama kommer fra USA, ett land hvor alt er stort og enormt. Regjerings bygget er jo ikke større enn en amerikansk utedass og her står vår "kjære" statsminister og skryter "For en gjeng med tullinger" tenker jeg Obama sa om oss når døra på Air Force One smalt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Må da skjønne atte jensemann må få fly privatjet er jo så mange så ville gitt han en høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Politikerne bryr seg ikke en dritt om miljøet. De vil bare ha inn mest mulig penger... At folk er naive og stemmer "grønt" gang på gang fatter jeg bare ikke... Men noe må de jo ha å diskutere for 3000kr dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg vil tro det har litt med sikkerhet å gjøre at han flyr privat. Jensegutt har jo til enhver tid minst to mann fra PST rundt seg og rådgiverene hans har nok nevnt at det er best med eget fly. Men jeg er helt enig i at det høres rart ut. Jeg mener...kan de kongelige fly med SAS kan vel Jensegutt gjøre det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå