Dekkbrenneren Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Lurer på en ting... Hvis jeg og en kompiss er ute og kjører, jeg legger meg brett et par runder i ei rundkjøring, elle omvent (jeg sitter på passasjer siden). hvis polti skulle se dette, muster den som sitter på siden også lappen da?? Noen som har erfaring?
Jay-O Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Haha, gjør du deg klar til go været som er meldt eller?
SweetBMW Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 nei du mister ikke lappen om du sitter på.. du mister derimot lappen om du sitter på med en som fyllekjører
Dekkbrenneren Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 haha, njaa, jeg har allerede mistet lappen, men ja, skal bli gøy å sitte på siden allikevel i vinter
-Roger- Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 nei du mister ikke lappen om du sitter på.. du mister derimot lappen om du sitter på med en som fyllekjører Det er ikke sikkert.. Vet om flere som har sittet på uten og miste lappen. Dersom du sitter på med full sjåfør i din egen bil derimot....
D.Toft Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 å joda, du KAN miste lappen. er flere i bergens området som har sittet på, og mistet lappen grunnet burning bla.
mAZE Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Er det virkelig så vanskelig å få skrevet en skikkelig overskrift? Må jo snart skrive dette i hver eneste post. Skriv ordentlig overskrfit, så er ting enklere å lete/søke etter o.l.
Hauso Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 det hadde jeg ikke finni meg i, om jeg hadde mista lappen fordi jeg satt på med en som lå breit.. Men man mister jo lappen for alt nå om dagen, så det skulle ikke forrundre meg..
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 du kan få trøbbel om du sitterpå ja. du som passasjer skal sifra til sjåfør at han skal slutte å bryte loven eller slippe deg av. har hørt at om du skal slippe unna mens du sitter på og dere blir tatt er eneste måte og si du har bedt om å gå av. og da blir kammeraten din annmeldt for kidnapping i tillegg. vet ikke om det stemmer. når jeg sitter på med noen som blir stoppet så sover jeg uansett jeg. selv om det bare er en rutine kontroll. den som sover vet jo ikke hva han er med på
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Er det virkelig så vanskelig å få skrevet en skikkelig overskrift?Må jo snart skrive dette i hver eneste post. Skriv ordentlig overskrfit, så er ting enklere å lete/søke etter o.l. Herregud "lektor Tørdal" Sitter du på i en annens bil og Politiet stopper dere for sladding så kan dere begge slippe unna, hvis politimannen har en god dag. Det er klart at forholdene spiller en stor rolle, sladder du rundt i sentrum midt i rushtiden eller på skoleplassen til en barneskole så ryker nok lappen lett. Men på et øde industriområde om kvelden så kan det nok være de ser gjennom fingrene. Det er kun forøvrig bare eieren og føreren av bilen som mister lappen, videre så mister du ikke lappen like lenge som ved en fartsovertredelse.
mAZE Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Ja Fredrik 90, vi moderatorer har bestemt å kjøre en strammere linje her på forumet. Mye pga mye useriøse innlegg i så og si absolutt alle tråder, samt utrolig dårlig overskriften. Derfor skriver jeg dette i mange tråder og sier ifra. blir det ikke utbedret, blir tråden stengt! Får folk til dette, så blir forumet mye mer ryddig og leselig.
bmwkizn Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Jeg syns det spørsmålet høres dumt ut. Lovene er at man skal ikke sette seg inn i en bil der sjåfør er tydelig beruset eller ikke i stand til å kjøre bil. Man kan vel ikke se på trynet til en fyr at han har tenkt å sladde vel?? Å tror du hvis en familiefar som finner ut at han skal sladde i en sving/p,plass etc med familien i bilen, Så får dattra på 17 år i baksetet utsettelse/mister lappen hvis hun er 18? SÅ idiotisk er ikke Norge engang kjøring/kjørestil hvis sjåføren er edru/nykter og har lovlig førerkort går KUN på sjåføren.
olechr Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 du kan få trøbbel om du sitterpå ja.du som passasjer skal sifra til sjåfør at han skal slutte å bryte loven eller slippe deg av. har hørt at om du skal slippe unna mens du sitter på og dere blir tatt er eneste måte og si du har bedt om å gå av. og da blir kammeraten din annmeldt for kidnapping i tillegg. vet ikke om det stemmer. når jeg sitter på med noen som blir stoppet så sover jeg uansett jeg. selv om det bare er en rutine kontroll. den som sover vet jo ikke hva han er med på Hehe, god tanke! men lurer på hva purken tenker når de stopper to ungdommer som er ute og råner og "sladder" der ene ligger og sover... hahhahahah )
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 mange med godt sovehjerte se hehe har testet dette da jeg satt på i 10 mer enn fartsgrensa og politiet hadde en litt kjedelig kveld. jeg "sov" og snuten titta bare litt på meg. og spørte: sover han? ja svarte sjåføren. han fikk en advarsel siden det var sent og dårlig med folk på veien. politi sa kjør pent vidre. tror ikke passasjeren din har lyst til å våkne på sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå