Frode D Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger :) Hadde vert kult å hatt med en E30 ja, får prøve det en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Tøffe bilder;)Hvilke dim har du på felgene på e36en der? Det er 8,5x18 et40 og 9,5x18 et43 Code13: de er ganske tøffe, men alt for mange som har disse for tiden. Men tror de kan bli tøffere med enda mindre dekk og bilen helt ned på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 synd dere bor så langt unna, for hvis ikke hadde det vært moro å tatt bilder av deres og min bil samtidig ettersom det er sånn nogenlunde samme farge på alle tre bilene nydelige biler dere har, begge to! jøsses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Me likey både bilder og biler! Utrolig tøff farge på dieselcoupèen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Knall pene biler begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Takk igjen synd dere bor så langt unna, for hvis ikke hadde det vært moro å tatt bilder av deres og min bil samtidig ettersom det er sånn nogenlunde samme farge på alle tre bilene nydelige biler dere har, begge to! jøsses Kunne alltids prøvd å få tatt noen bilder på et treff til våren/sommeren. Har tenkt meg på BMWCCN sine treff neste året så. Din er jo sinnsykt pen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Det hadde vært veldig moro Bilder er alltid gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 En photoshoot med din e30 hadde gjort seg Får ta det til på et av bmwccn sine treff som frode sier. Har tenkt meg på en av de ihvertfall å prøve banekjøring litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Det første bildet var det tøffeste rent fotomessig. Knallpene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Tøffe bilder;)Hvilke dim har du på felgene på e36en der? Det er 8,5x18 et40 og 9,5x18 et43 Code13: de er ganske tøffe, men alt for mange som har disse for tiden. Men tror de kan bli tøffere med enda mindre dekk og bilen helt ned på Måtte du valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Tøffe bilder;)Hvilke dim har du på felgene på e36en der? Det er 8,5x18 et40 og 9,5x18 et43 Code13: de er ganske tøffe, men alt for mange som har disse for tiden. Men tror de kan bli tøffere med enda mindre dekk og bilen helt ned på Måtte du valse? Nei, de passet perfekt. Men da jeg hadde på 5mm spacer bak kunne de ta borti innerkanten med full bil... men var så vidt. Skal også nevnes at jeg kjørte 8mm per side framme også pga. jeg har coilovers og felgene tok borti fjæren. men går fint med 5mm også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå