milhouse Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Høres ut som en grei omvisning å være på M fabrikken milhouse. Mht speilene, kunne jeg ikke sagt meg mer enig, flaut og totalt unødvendig! Ikke for å skryte, men har hatt noen morsomme turere gjennom jobben de siste 2 årene. BMW m avdelig og individual var moro, bmw welt var stas, men formel 1 fabrikken var sinnsyk. Høre vindtunnelen, trykke på rattene, titte i verkstedet osv. Der var det STRØKENT.
Just-turbodiesel Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 hahahah, nok en bil for frisørkoner..stygg som juling.
[space] Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 hahahah, nok en bil for frisørkoner..stygg som juling. Bra du alltid har så mye positivt å komme med!
Halvorsen Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Isbilen er tilbake Bra at de ikke begynner å hive M-merket på alt mulig synes jeg. X5 M og X6 M kunne de virkelig spart seg for!! Idiotiske, overvektige styltebiler som aldri har kunnet kjøre offroad, og hvertfall aldri vil som M-biler!
///Magnus Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Hvorfor ikke bare kalle den M? Den er senka, har mer effekt, annet interiør og diskre styling. Akkurat det som kjennetegner en M... Fordi vi lever i håpet om at BMW i all stillhet har planer om en enda vassere utgave som blir M? Neida, jeg vet ikke hvorfor det ikke blir M jeg. Fordi dette ikke er en bil utviklet av BMW M GmbH. Dårlig svar, men det er jo derfor. Ser for meg at en M er noe mer spisset, og har flere unikt utviklede deler enn disse iS-modellene.
Ron Jeremy Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Fordi dette ikke er en bil utviklet av BMW M GmbH.Dårlig svar, men det er jo derfor. Ser for meg at en M er noe mer spisset, og har flere unikt utviklede deler enn disse iS-modellene En meget presis beskrivelse av forskjellene mellom is og M. Hvertfall i mitt hode. Ikke for å skryte, men har hatt noen morsomme turere gjennom jobben de siste 2 årene. BMW m avdelig og individual var moro, bmw welt var stas, men formel 1 fabrikken var sinnsyk. Høre vindtunnelen, trykke på rattene, titte i verkstedet osv. Der var det STRØKENT. Høres ut som en helt grei tur.
Wazu Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Isbilen er tilbake Akkurat det jeg og tenkte . Blir spennede å se om det dukker opp en 3XXis igjen etterhvert.
milhouse Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Isbilen er tilbake Akkurat det jeg og tenkte . Blir spennede å se om det dukker opp en 3XXis igjen etterhvert. Det skal du etter ryktene ikke vente så alt for lenge på. De ringt ikke fra hamar denne helgen heller så det blir ikke en is på meg, men vi får vente å se neste helg.... 335is.... http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=329355
noekult Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Min teori er at BMW holder tyst om en Z4 M av denne generasjonen for å få solgt flest mulig biler. Alternativ 1: BMW røper ved lansering av denne generasjonen Z4 at en M versjon vil komme senere. Mange Z4 kjøpere venter med å kjøpe fordi de vil ha grommere versjonen som skal komme. Alternativ 2: BMW forteller oss at Z4 M ikke skal komme for denne generasjonen: Folk tenker "jaja" og velger twinturbo motor utgavene (slik som de som nevnes i denne tråden). Så kommer Z4 M ut senere likevel, og det medfører at de som kjøpte bilen og vil ha grommere M bil selger sine biler og kjøper enda råere versjonen... Alternativ 2 har mest penger i seg. Nye Z4en er en designperle, er helt forelska i dybden i elegansen dens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå