Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som en grei omvisning å være på M fabrikken milhouse.

:wink:

Mht speilene, kunne jeg ikke sagt meg mer enig, flaut og totalt unødvendig!

:roll:

Ikke for å skryte, men har hatt noen morsomme turere gjennom jobben de siste 2 årene.

BMW m avdelig og individual var moro, bmw welt var stas, men formel 1 fabrikken var sinnsyk. Høre vindtunnelen, trykke på rattene, titte i verkstedet osv. Der var det STRØKENT.

Skrevet
hahahah, nok en bil for frisørkoner..stygg som juling.

Bra du alltid har så mye positivt å komme med!

Skrevet

Isbilen er tilbake :D

Bra at de ikke begynner å hive M-merket på alt mulig synes jeg. X5 M og X6 M kunne de virkelig spart seg for!! Idiotiske, overvektige styltebiler som aldri har kunnet kjøre offroad, og hvertfall aldri vil som M-biler!

Skrevet
Hvorfor ikke bare kalle den M? Den er senka, har mer effekt, annet interiør og diskre styling. Akkurat det som kjennetegner en M...

Fordi vi lever i håpet om at BMW i all stillhet har planer om en enda vassere utgave som blir M? :D Neida, jeg vet ikke hvorfor det ikke blir M jeg.

Fordi dette ikke er en bil utviklet av BMW M GmbH.

Dårlig svar, men det er jo derfor.

Ser for meg at en M er noe mer spisset, og har flere unikt utviklede deler enn disse iS-modellene.

Skrevet
Fordi dette ikke er en bil utviklet av BMW M GmbH.

Dårlig svar, men det er jo derfor.

Ser for meg at en M er noe mer spisset, og har flere unikt utviklede deler enn disse iS-modellene

En meget presis beskrivelse av forskjellene mellom is og M.

Hvertfall i mitt hode.

Ikke for å skryte, men har hatt noen morsomme turere gjennom jobben de siste 2 årene.

BMW m avdelig og individual var moro, bmw welt var stas, men formel 1 fabrikken var sinnsyk. Høre vindtunnelen, trykke på rattene, titte i verkstedet osv. Der var det STRØKENT.

Høres ut som en helt grei tur.

• 4 weeks later...
Skrevet

Min teori er at BMW holder tyst om en Z4 M av denne generasjonen for å få solgt flest mulig biler.

Alternativ 1:

BMW røper ved lansering av denne generasjonen Z4 at en M versjon vil komme senere. Mange Z4 kjøpere venter med å kjøpe fordi de vil ha grommere versjonen som skal komme.

Alternativ 2:

BMW forteller oss at Z4 M ikke skal komme for denne generasjonen: Folk tenker "jaja" og velger twinturbo motor utgavene (slik som de som nevnes i denne tråden). Så kommer Z4 M ut senere likevel, og det medfører at de som kjøpte bilen og vil ha grommere M bil selger sine biler og kjøper enda råere versjonen...

Alternativ 2 har mest penger i seg.

Nye Z4en er en designperle, er helt forelska i dybden i elegansen dens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...