Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 For det første så kræsjer jeg ikke husk det er mange ustabile på veien. om ikke du kræsjer selv kan mange andre ordne det for deg.
S.Arnesen Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 For det første så kræsjer jeg ikke husk det er mange ustabile på veien. om ikke du kræsjer selv kan mange andre ordne det for deg. Bare se på Sjøbuse, bilen hans står parkert i gården min og han er i oslo sammen med meg. Men allikevel så klarer han å kræsje i rumpa på saaben til fattern med bilen sin
BimmerE46 Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 For det første så kræsjer jeg ikke husk det er mange ustabile på veien. om ikke du kræsjer selv kan mange andre ordne det for deg. Bare se på Sjøbuse, bilen hans står parkert i gården min og han er i oslo sammen med meg. Men allikevel så klarer han å kræsje i rumpa på saaben til fattern med bilen sin åssen i alle dager glemte brekket eller?
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 haha. Hadde sluppet det om han hadde hatt ryggekamera sånn som jeg har.
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 har automat jeg. Så bilen min triller ikke så lett avgårde. Var en i saab som skulle ut å kjøre. Også så han ikke den lille 7ern som tok halve gårdsplassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå