S.Arnesen Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hadde de E46 M3 fra SS forrige uke? nei, en e46 320ci ombygd til hartge h50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Aha! Det skulle jeg nok sett, men gikk jo glipp av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Så jalla av brom De hadde ikke med innslaget av ssp sin m3 Sikert larsen som var så i himmelen å oppunder taket at de glemte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 HÆ!?????? Faaaaaaan, de viste jo klipp sisst gang jo! "Broomjul" så de kallte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Yess, HÆ var tanken som slo meg å. Så tilogmed tilbake på opptaket fra forige tirs og der sier de klart og tydelig at det klippet skulle være med i dag. Sullikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Da var det jo lite vits å ta det opp...! Var det noe annet som var verdt å få med seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Husker selv det var mye tull tilbake i Autofil om når diverse BMW klipp skulle sendes. M5/M6 klippene f.eks, kom en eller to uke etter angitt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Det programmet der er så gjennomført dårlig at det burde nedlegges. Orker faktisk ikke å se på det lenge om gangen,Larsen ødelegger helle opplegget :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Karn er jo helt i skyene ja Helt latterlig. Men i dag skulle jo liksom ssp m3'n være med, satt bare å venta på det, men ble svært skuffet Inne på sida deres er det noen klipp med noe intressant bmw stoff, bla. fra bmw welt. Dit vil jeg på tur Men klippet som skulle redde dagens sending uteble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Dit skal jeg til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Det skal jeg satse på også Det blir som småunger i godterifabrikk \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Ser ut som det er driiiiiiiiiiiiiiiiiiit fett der!! Da skal jeg ha 5 min stillhet sammen med en ekte E30M3 DTM bil og kommunisere spirituelt med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Det programmet der er så gjennomført dårlig at det burde nedlegges. Orker faktisk ikke å se på det lenge om gangen,Larsen ødelegger helle opplegget :-& Der må jeg si meg enig,det er skikkelig frustrerende å ha et program om noe jeg er såpass opptatt av bli ødelagt av alle de tåpelige flåsekommentarene og hysteriske fliringen hans. Top Gear er i det minste morsomt,når Larsen prøver blir det bare slitsomt og litt pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 I tillegg til BMW Welt finnes det et "historisk museum" ved siden av,har jeg hørt - hvor alt de har laget og hatt suksess med står utstilt.. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rkv Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 http://www.youtube.com/user/ssperf#p/u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå