Gå til innhold

SS Performance M3 V10 i Broom neste tirsdag!

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg såg tilfeldigvis hele dette elendige programmet i går og fikk da med meg at de kjører Tarjei sin E92 M3 med S85 motor i neste uke!

Gleder meg å høre hva Tommy har å si om den bilen og hvor mange dumme kommentarer Jan Erik klarer å hente fram :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er SS sin ja? Såg programmet for første gang igår og følte at jeg såg på barne-tv :roll: Og alle de folkene som gikk i veien foran kamera. Virket som en veldig dårlig kopi av Top Gear..

Men da må jeg kanskje få det med meg neste gang jeg også. Hva er specsa på bilen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SS sin ja? Såg programmet for første gang igår og følte at jeg såg på barne-tv :roll: Og alle de folkene som gikk i veien foran kamera. Virket som en veldig dårlig kopi av Top Gear..

Men da må jeg kanskje få det med meg neste gang jeg også. Hva er specsa på bilen egentlig?

hey hey! ikke diss Top Gear da :lol:

skulle holdt seg til autofil han Larsen ja..adhd og live-tv er ikke en god blanding :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear er vanskelig å disse, det er jo noe man enten elsker eller hater.

Men når de har konkurranse i å sykle på trehjulssykkel i studio så vet ikke jeg lenger... Men men, jeg prøver å få med meg Broom i håp om at det kanskje kommer noen gromme innslag som f.eks det blir neste gang.

Min mening er at heller Atle Guldbrandsen skulle hatt sitt eget bilprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top gear er noe av det gøyeste jeg ser på TV, jeg finkjemmer programguiden hver dag for å se hvor Top Gear går. Til h...... med alt det derre TV3 og TV Norge klisset fruen skal se på :evil:

Broom er et gøyalt program men det er en dårlig kopi av Top Gear. Jan Erik er gøyal han men det blir litt for mye entusiasme der han løper nærmest alene rundt i studioet og hoier og skriker, ser nesten ut som det holder på å gå for ham hvert øyeblikk..... :wink:

En bilprogramleder skal også ikke like små miljøbiler, da blir testene fort kjedelig. Top Gear bryr seg ikke om miljø og derfor er det mer spennende å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Broom kunne blitt et bra program, men det er jo stusselig lite bil de snakker om.

De viser en bil på utsiden og sier "Her har du nye bmw x1" feks og så går de videre i programmet. Får jo verken se inne i bilen eller testet denne ut.

Jaja får bare sette ned volumet på kontrollen når han "tjater" avgårde og tror han er festlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atle Guldbrandsen er jo helt for jævlig kjedelig å høre på.

Hva er galt med han? Han vet hva han snakker om, og har et balansert syn på biler. Jan Erik begynner smått å bli latterlig syns jeg, enda mer ADHD tendenser nå enn før. Også avbryter han folk så iiiiiinnnniiiii helvete...tror jeg hadde blitt smått iritert.

Atle Guldbrandsen og Tommy Rustad kunne fint lagd bilprogram for min del. Hvis man ser til naboland Sverige er det klasseforskjell ut av en annen verden i Motorjournalen, og der går folkene litt nøye inn i materien, og ikke bare kommenterer at rød bil er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20074491

Ville jeg tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...