flobben Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 men slik jeg ser det hadde Volvoen altr for høy fart og han i mercedesen litt uoppmerksom og fikk fratatt lappen, følte heller at volvo mannen burde blitt tatt også alvorlig iogmed at han ahdde en meget hy fart i 50 km/h sone samt at han kjørte på taxifeltet. og hvem holder 50 gjennom den tunnelen? Kjører der hver eneste dag og det er da virkelig ingen som noen sinne har kjørt så sakte inni der. Holder du ikke 80 + så lager man jo kø. Helt sinnsykt, men enda godt det er sånn.
wicky124 Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 men slik jeg ser det hadde Volvoen altr for høy fart og han i mercedesen litt uoppmerksom og fikk fratatt lappen, følte heller at volvo mannen burde blitt tatt også alvorlig iogmed at han ahdde en meget hy fart i 50 km/h sone samt at han kjørte på taxifeltet. og hvem holder 50 gjennom den tunnelen? Kjører der hver eneste dag og det er da virkelig ingen som noen sinne har kjørt så sakte inni der. Holder du ikke 80 + så lager man jo kø. Helt sinnsykt, men enda godt det er sånn. da kjører du ikke i rushtiden as...
flobben Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 men slik jeg ser det hadde Volvoen altr for høy fart og han i mercedesen litt uoppmerksom og fikk fratatt lappen, følte heller at volvo mannen burde blitt tatt også alvorlig iogmed at han ahdde en meget hy fart i 50 km/h sone samt at han kjørte på taxifeltet. og hvem holder 50 gjennom den tunnelen? Kjører der hver eneste dag og det er da virkelig ingen som noen sinne har kjørt så sakte inni der. Holder du ikke 80 + så lager man jo kø. Helt sinnsykt, men enda godt det er sånn. da kjører du ikke i rushtiden as... nja... starter på jobb ca 8 til vanlig så er jo gjennom der hver dag. Hvis man kjører gjennom ca 7.30 så pleier trafikken å flyte ganske bra igjennom fra øst til vest. Du kjører kanskje motsatt vei?
spaix Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 å herregud å tåpelig å sitte å duskutere om hvor fort han blei truffet i!!! dere veit jo ikke noen ting om hva som har skjedd!!? hvorfor skulle han lyve om det?
Chris_ Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 å herregud å tåpelig å sitte å duskutere om hvor fort han blei truffet i!!! dere veit jo ikke noen ting om hva som har skjedd!!? hvorfor skulle han lyve om det? Har du sett bildene? Er ikke noe tvil om at han har blitt sneiet av en bil, men 90 km/t rett i bilen? Neppe Noen få skrapemerker på bilen, og ser ingen ekstreme skader på dekket? Noe som hadde skjedd i 90 km/t.. Ikke for å si at du overdriver eller noe, for all del. Store skader på person skjer i ulykker i lavere fart og, så..
badsha Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 det stemmer at bilen sneiet meg i 90 km/h i siden, men saken er at traff godt!!! skadene på bildene ser milde ut, men når man ser dette selv, så blir det helt noe annet... og har ingen grunn til å lyve om dette da sjafør mente dette selv samt politiet, og dette gidder jeg ikek å diskutere mer. tro om dere vil eller ikke,.
badsha Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 les først... traff mercedesen først på dørsidene så meg...==== ergo. mindre fart når den traff meg på siden. noen som fremdeles ikke kjønner?
Sjøbuse Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 her sier du mot deg selv. 2 innlegg opp sier du den sneiet deg i 90. og rett over her står det at den traff merca også deg med mindre fart. og om volvoen hadde lange bremsespor så må den ha hatt 200 der bremsesporene begynner for å komme ned i 90 der de stopper. det mest riktige høres ut for meg som om volvoen hadde 90 da den begynnte å bremse. så traff den merca i en lavere fart enn 90 også traff den deg i mye lavere fart enn 90. jeg har vært med å teste kræsj i 10 km/t og det er javlig smell i forhold til hva man tror. jeg kræsja opelen til morra mi i fjor vinter også. kjørte i 15-20 km/t da jeg traff den andre bilen i ræva med høyre hjørnet forran med astra stasjonsvogna til mamma. krølla panseret, knuste lykta. knuste grillen. krølla skjermen.
badsha Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 ja det er da bare teorien dette da, utifra det jeg tror, du kan jo tenke deg selv at det er ikke hver dag man blir truffet bakfra. jeg er ikke helt sikekr på hva som skjedde. men det er iallefall en av de teoriene at den enten sneiet meg elelr at den traff mercedesn på siden så meg etterpå.
conan Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Herregud folkens. Skjerp dere. Gutten har blitt påkjørt bakfra, og her krangles det om farta?? Samma faan hvor fort det gikk el ikke gikk vel. Han er uten skyld og sliter med evnt nakkeskade. Da er det vel egentlig uvensentlig om det gikk i 50 el 200 kmt el. Ting skjedde fort og han ble jo såklart både skjelven og forvirret etter dette. Sier han de skjedde i 90 +- så gjorde det sikkert det. Slutt og forvirr gutten mere ang dette. Det viktigste er at han kom ut av dette i livet og forhåpentligvis uten varige skader. Man kan faktisk bli påkjørt i 200 og kun få et knust speil oxo, kommer jo helt an på åssen en blir truffet det.
SofaKingFresh Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Herregud folkens. Skjerp dere. Gutten har blitt påkjørt bakfra, og her krangles det om farta?? Samma faan hvor fort det gikk el ikke gikk vel. Han er uten skyld og sliter med evnt nakkeskade. Da er det vel egentlig uvensentlig om det gikk i 50 el 200 kmt el. Ting skjedde fort og han ble jo såklart både skjelven og forvirret etter dette. Sier han de skjedde i 90 +- så gjorde det sikkert det. Slutt og forvirr gutten mere ang dette.Det viktigste er at han kom ut av dette i livet og forhåpentligvis uten varige skader. Man kan faktisk bli påkjørt i 200 og kun få et knust speil oxo, kommer jo helt an på åssen en blir truffet det. Takk gud at du fikk skrivd det. Jeg var på vei til å skrive at det er så tåpelig å diskutere om farten til trådstarter. Han ble påkjørt bakfra, og kjenner smerte i nakken. Burde dere ikke heller tenke litt på det? Men uansett, håper alt går bra med deg og nakken din. Og senere med forsikrings-selskapet. Mvh Martin.
badsha Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Herregud folkens. Skjerp dere. Gutten har blitt påkjørt bakfra, og her krangles det om farta?? Samma faan hvor fort det gikk el ikke gikk vel. Han er uten skyld og sliter med evnt nakkeskade. Da er det vel egentlig uvensentlig om det gikk i 50 el 200 kmt el. Ting skjedde fort og han ble jo såklart både skjelven og forvirret etter dette. Sier han de skjedde i 90 +- så gjorde det sikkert det. Slutt og forvirr gutten mere ang dette.Det viktigste er at han kom ut av dette i livet og forhåpentligvis uten varige skader. Man kan faktisk bli påkjørt i 200 og kun få et knust speil oxo, kommer jo helt an på åssen en blir truffet det. TAKK ENDELIG NOEN SOM HAR SKJØNT DETTE:) GOD JUL FOLKENS:)
Dr_S Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 var da voldsomt til uflaks på deg badsha? er dette 4 gangen du krasjer eller.no?
badsha Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Halois mann:) ja ser ut som jeg har 9 "katteliv" er faktisk 5te gang med bilulykker.... tror det bare er rn uflaks som følger meg:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå