drunken' Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Prøvde å spørre om dette i en annen tråd, men var dårlig respons. Hva ville dere ha gitt for denne bilen? Det er en 1990 modell orginal M5 3,6l som snart har gått 300 000 km, motor er byttet og har gått 180 000 km. Karosseri bærer ikke spesielt preg av alder og km-stand. Han har bytta slitedeler osv for rundt 20 000 kr i sommer (mest understellsdeler), og har kvitteringer på det meste. Han har også papirer fra biltilsynet på alle eiere på bilen, var registrert på importør førsteåret. Nye Nokian Z sommerdekk på orginale M5-felger. Småfeil på bilen er: Liten oljelekkasje på motor. Sentrallåsdriver i v. bakdør (får med ny) Bakpotte er nesten løs (kan sveises) Får også med: Diverse deler Nytt camberkit Nye senkefjærer Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ingen? Er denne bilen verdt mye over 100 000,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Mener jeg har sett ganske mange ombygde bilder fra 90 til 130 000 siste året. Din så jo fin nok til en pris på litt over 100 000, men folk er jo litt mer skeptiske til ombygde biler vs. originale. I tillegg er det sikkert dårlig sesong for sportsbilsalg nå. Kanskje shine de siste delene, undersøke mer hva oljelekkasjen går ut på og slenge 15 000 på prisen til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Denne er orginal, hvis du trodde den var ombygd? Hørtes litt sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Denne er orginal, hvis du trodde den var ombygd? Hørtes litt sånn ut sett en strøøøken ombygd til 200k,- Sett orginal til 95 som ikke blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ja, ser den assa! Men nå lurer jeg jo litt på verdien på bilen min da. men dårlig med svar på akkurat det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stokke Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Det er ikke mulig og se hva bilen din er verdt over nettet. må se bilen på ordentlig for en rett vurdering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Hææ, harru handla deg M5? Jeg krever sittepåtur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Har en på handa som sjansen er stor for at jeg kjøper ja! Må bare få ordna finanseringa! Klart det! Må bare vente til det kommer fram litt tørr asfalt igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Da krysser jeg fingrene for at det blir Skulle bare mangle at du handla M5 i julegave til seg selv synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Ekke dårlig julegave det nei! Kommer nok ikke skilt på bilen før til våren uansett, så har litt tid til å pusse litt på den i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Bare som en liten info, dette er ikke orginalfargen. Den var sølv når den hva ny. Så mangler den turbin felgene (noen elsker de noen hater de). Men den ser grei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Setter pris på info vettu! Bilen har vært frontskadet, så ble sikkert hellakkert i ny farge. Ble byttet dempertårn foran, med nytt karroserinr. Dette er godkjent og skrevet inn i vognkort. Hvordan ser disse turbinfelgene ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 http://www.m5board.com/photopost/showph ... photo/9401 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 http://www.m5board.com/photopost/showphoto.php/photo/9401 Det der er ikke turbinfelgene vel? http://www.m5board.com/photopost/showph ... photo/6753 Det er vel turbinfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå