Gå til innhold

SLETTES FANT DEN PÅ FINN!! Minusgrad info rundt om i Norge..


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Så det er ikke DU som skal selge? hvorfor legger du den ut her da? Er det et tips? Greit at folk som legger biler ut her for "kompiser" er litt på kanten, men at du finner en annonse på Finn for så å legge den inn her? Denne tråden hører absolutt ikke hjemme her og burde fjernes.

Skal DU selge bil, legg den her.

Folk klarer selv å lete på Finn.no.

Ja jeg trenger så absolutt ikke å bruke tiden min her, men alle må hjelpe til med å holde et rydde og seriøst forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke DU som skal selge? hvorfor legger du den ut her da? Er det et tips? Greit at folk som legger biler ut her for "kompiser" er litt på kanten, men at du finner en annonse på Finn for så å legge den inn her? Denne tråden hører absolutt ikke hjemme her og burde fjernes.

Skal DU selge bil, legg den her.

Folk klarer selv å lete på Finn.no.

Ja jeg trenger så absolutt ikke å bruke tiden min her, men alle må hjelpe til med å holde et rydde og seriøst forum :)

Jeg setter absolutt pris på sånt som det her jeg! Bør da vel være greit at han kan tipse oss om at det er en billig E36 ute til salgs? Ser virkelig ikke problemet, greit nok, kanskje han kunne postet den i "annet", men at du kommer og kritiserer for at han la ut, og kanskje kunne hjelpet noen fått seg ny bil, syntes jeg er drøyt.

Hadde ikke vært verre enn og si at denne tråden hadde passet bedre under annet bil og motorprat.

Ro ned litt, er ikke verdens undergang om det er EN feil postet tråd. Gå heller og fersk noen repostere, "admin" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Globaloppvarming .Hvor ??her er det - 15

Bra sagt :) Jeg syns også det er andre ting og irritere seg over. For min del så hadde jeg satt pris på tips om biler hvis jeg har vert ute etter ny Bimmer :)

Helt enig.. Kan være noe man har gått glipp av, selvom jeg FAKTISK greier å søke på finn.no selv..

Over til OT, her er det -19:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...