Hefner Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Fått nye lyktene nå eller Mr? jeg vil se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Har fått dem, og flotte var de .. men har ikke tid til å montere dem enda.. de må vel kodes om? Men lyktene er ikke det første som kommer på... holder på med senk, shadowline, soting av vinduene og så skal jeg bytte noen foringer og skifte bremser forran. vurdere ny eksos.. ihvertfall bak potte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Har fått dem, og flotte var de .. men har ikke tid til å montere dem enda.. de må vel kodes om?Men lyktene er ikke det første som kommer på... holder på med senk, shadowline, soting av vinduene og så skal jeg bytte noen foringer og skifte bremser forran. vurdere ny eksos.. ihvertfall bak potte. De må ikke kodes om men da vil displayet med bilen lyse i speedometret med at begge pærene ikke virker, har kjørt slik selv et år nå men skal nå kode om min. koster vel en tusing ca. men tror jeg fikk pakket dem bra inn. Venter spent på resulatet av lykter og senk osv. hva skal du senka med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 har kjøpt Fk senkesett.. senker vist 40/20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Bytta lykter i lunjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Ja dette så jo bra ut? dårlige bilder men ellers så det jo meget bra ut. har du flere planer for kjerra eller mr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Ja dette så jo bra ut? dårlige bilder men ellers så det jo meget bra ut. har du flere planer for kjerra eller mr? beklager de dårlige bildene.. men hadde bare jobb telefonen tilgjengelig. Planen er å få full M look på bilen.. Ting som skal gjøres: Trekke om tre listene med carbon film. M-lister- bestillte på ebay.. 960 inkludert frakt. Senkesett 40/20. Soting av vinduer. trekke shadowline 3m teip over kromlistene, eller lakke dem.. har kjøpt teip, men plages med å få det til rundt bakvinduet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Vurderer og 55w xenon i langlysene, hatt noe problemer med de ? å lykta å det såm måtte være tåler dette med tanke på varme og slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 tror den er godkjent for 60 watt.. så det er ikke no problem.. Bare husk å få xenonkit med lysfiks modul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Xenon kit med lysfiks modul? Jeg kjøpte xenon kit fra vvme.com og det fucka bilen min maks -.- Kan det ha noe med for liten motstand eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 kjøpte mitt fra megalys.no.. det kan jo være det som har forårsaket feilen på bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Hmm, som om jeg får inn ny lysmodul og har xenonkitet på bilen så bil bilen bli ødelagt på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 bare sørg for å få motstand til ditt xenonkitt.. eller til din bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Ja, det har jeg montert! Eksperter i Drammen mente ting bare skal nullstilles for at ting skal funke. Men tydelig er at noe er ødelagt da. Prøvd å ha av minus og pluss pol i to timer. Men ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Disse lyktene løftet baken på bilen mye ja. Ble skikkelig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå