Reset Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Hallo, har sett sett 8,5x16 BBS RS liggende! Tenkte jeg ville prøve det ut på e36en min. Noen som har en formening om hvordan dette vil bli ? Evt noen som har bilder av e36 sedan med bbs rs?
316 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 I slike tilfeller vil jeg bare anbefale deg google. Det er svært sansynlig at alle som svarer her må benytte seg av google... Men for at du skal slippe, tar jeg meg bryet:
Torek Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Men for at du skal slippe, tar jeg meg bryet: Nettopp
Superbeetle Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 tja...Fett med BBS rs, men jeg syntes det blir litt smått med 16" på E36..
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 I slike tilfeller vil jeg bare anbefale deg google. Det er svært sansynlig at alle som svarer her må benytte seg av google... Men for at du skal slippe, tar jeg meg bryet: Evt noen som har bilder av e36 sedan med bbs rs?
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 tja...Fett med BBS rs, men jeg syntes det blir litt smått med 16" på E36.. Ja, er akuratt det at det er litt smått ja :/ er kun det som trekker ned! Vet ikke om jeg kommer til å bruke dem, har noen 17" til vanlig. Men siden jeg hadde bbs`ne liggende ,så måtte jeg bare prøve
316 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Ehm... Er linjene virkelig SÅ ulike på en sedan og en coupe at du ikke ser for deg åssen felgene ser ut med to dører mindre? Da håper jeg du har ønsket deg fantasi til jul...
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Ehm... Er linjene virkelig SÅ ulike på en sedan og en coupe at du ikke ser for deg åssen felgene ser ut med to dører mindre? Da håper jeg du har ønsket deg fantasi til jul... Nei, men en sedan er noe større en coupe! og jeg fant ikke så mye av sedaner når jeg søkte på google! Fantasi har jeg nokk av, så du trenger ikke ta den tonen
316 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Neida, beklager det Var overhode ikke meningen å såre deg. God jul! Du kan alltids ta et bedre bilde av bilen din sett i fra siden, da kan noen photoshoppe på felgene for deg...
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Neida, beklager det Var overhode ikke meningen å såre deg. God jul! Du kan alltids ta et bedre bilde av bilen din sett i fra siden, da kan noen photoshoppe på felgene for deg... Vart ikke såret, ikke på noe som helst måte ville bare holde meg til topic, sedan. god hjul
Mikael-B Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Problemet når det skal se fint ut med 16" og tyskerstuk på E36 er at det blir ubrukelig lavt. Event. må du bruke ganske høy profil på dekka, som igjen ser helt jævlig ut etter min mening
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Problemet når det skal se fint ut med 16" og tyskerstuk på E36 er at det blir ubrukelig lavt.Event. må du bruke ganske høy profil på dekka, som igjen ser helt jævlig ut etter min mening Ja, er akuratt det. Blir vell ikke brukt på denne bilen regner jeg med. Kansje jeg bygger om til 5bolts på e30 min istan, å har dem der Skal vertfall fullføre oppussingen av dem ;>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå