EirikL Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Gammel 6-serie er helt enestående lekker. Men som flere her, likte jeg ikke hi-tec styret inne bilen. Men hadde likt å finne en slik under juletreet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Alt for mye juggel. Syns det der var voldtekt av en gammel klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 fantastisk flott utvendig! kunne dog klart meg uten 2 sett potter og den flip-up skjermen. flip-up ser malplassert ut uansett hva slags bil du setter det i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e12e12 Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Neida,flipp-flopp ser heeelt perfekt ut i en styla civic,celica eller mr2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Litt for "nymotens" hjul på en sånn klassiker, og i tillegg mangler den lister på dørene/skjermene, og den har div. "gull-pynt" rundt omkring. Ellers tror jeg de fleste som har kommentert denne tråden egentlig kunne tenkt seg å hatt et tilsvarende kjøretøy selv Flott bil som hadde blitt ennå bedre med et par små utbedringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Alt for mye juggel. Syns det der var voldtekt av en gammel klassiker. hahahha, det innlegget der er ikke mulig å ta seriøst, så du mener det er mye jobb å fikse litt eksos og og trykke inn flipskjermen?l godt folk er forskjellige sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Den flip skjermen er jo ikke no stress å fjerne heller. Sikkert stilig å ha Hvorfor ikke liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Den var jo bare dritlekker! Samma det om den var litt nymotens? Jeg syns den så råfet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Hadde den sett orginal ut hadde den sett en million ganger bedre ut spør du meg. Skjerm i midtkonsollen, fy og skam! (+ eksos). Sikkert et helvettes drag i den da, må være en enorm opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Bytte ut spilleren, bytte eksos, rive ut suben og hive på noen bbs rs, så blir den veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 vakkert utgangspunkt... men totalt øydelagt med massse tull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 er det rart originalpolizei blir mobba sier jeg bare.. det er den tøffeste originalbilen som er laga, men modifisert er den outstanding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå