Rabies Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Tipper han er et stykke bak etter første sving! Nåja, jeg ville ikke fnyse for mye av pickupenes kjøreegenskaper. jeg yppet på meg en nissan navara 3.0td oppi setesdal og var sikker på at han skulle være vekk etter første sving, men satan å den hang på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 her er en som er mye raskere enn den jeg viste fyst, hehe.. M5'en var jo flere sekunder kjappere jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Kuleste med filmen var jo sotrøyken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 her er en som er mye raskere enn den jeg viste fyst, hehe.. M5'en var jo flere sekunder kjappere jo. klart det, den har jo mer hester og er mye lettere samt har breie hjul, mindre luftmotstand, det skulle faktisk BARE mangle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 spora fort av denna tråden.. Har den noensinne vært på sporet i det heletatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå