eriksen Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 fin bmw men senk mere =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Jeg syns bilen var rett å slett nydelig akkurat slik den er. har ikke villa frorandra på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Har ikke sett denna før nå. Syns fargen var fantastisk og kledde bilen. De svarte felgene var tøffe, men de siste var rett og slett bøse Pøs på med fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 sykt pent! mye penere med disse felga enn de svarte! hva heter fargen? en kompis hadde samme looken på sin cannyon rot metallic e39, den var også sinnsykt pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 noen flere... fargen er forøverig Mazda rød, 13 b tror jeg den heter. tenker jeg smeller på 20mm spacere, ser at det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 forøvrig, hadde je likt det veldig om noen gadd å mekke avatar til meg av ett av bildan greit å bli kvitt den gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Fin bil Erik! Synd du ikke har lappen bare:P Spørs om jeg må vær sjåfør på bilen din ei helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 spørs det.. men når har jeg lappen at, så da sliter jeg ikke med det problemet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Kjøre du lite ell? Ikke sett denna bilen på Lillehammer ennå ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Nydelig bil, likte fargen veldig godt.. Forøvrig likte jeg dem andre felgene med rødt på.. Ga det lille ekstra.. Personlig likte jeg ikke interiøret da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 0952801804 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hei Lakkerte du interiørlistene? Har tenkt litt på å gjøre det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 noen flere... fargen er forøverig Mazda rød, 13 b tror jeg den heter. tenker jeg smeller på 20mm spacere, ser at det trengs Kan væra øyene mine men har du 19" forand og 20" bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 hey. lakkerte aldri int listene, de har vel vokst på meg det er nok 19" både foran og bak her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 selges/byttes: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24638387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå