Eng1 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Tenkte viss noen fikk noe spennende så bare å hive det in i tråden. Var heldig nok til å få meg en elektrisk tannbørst og noen nye vintersko. Finnes ikke spennende, men siden jeg starter tråden burde jeg ihvertfall fortelle hva mine flotte julegaver blei.
SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Fikk en genser/jakke, lue, parfyme, penger og litt mere klær Stor fornøyd!
Just-turbodiesel Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 maaasse klær, rimelig heftig bok om 2 verdenskrig, dvd, hygienesaker++ kjøpte også to biler de siste to vekene, så da var det mer enn dyrt ok.
manta-a Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Fikk en kaffekopp nevøen min har mala på æ da=)Men resten av pakkan legg unner treet enno=)Så en update kjæm=)
manta-a Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 og æ drekk foresten ikke kaffe=)Men like koslig gave uansett =)
Yngvejos Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Film, gavekort, kaffekopper etc. Ellers har jeg kjøpt en 530D og ny mobiltelefon til meg selv.
oddis Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Penger, akkurat nok til å dekke momsregninga på siste USA-pakke. Også det vanlige fra slektninger som sokker/håndkle/parfyme bla bla bla. Dagens beste overraskelse fikk jeg faktisk rett etter jeg hadde stått opp, da det kom en meeeeget nice pakke fra USA med diverse kameraenheter for outboard bilbruk, som ifølge trace lappen skulle komme om 2 ukers tid. Ikke verst med 4 dager California - Hedmark og 50 USD frakt.
///Grandalen Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Frakk, nytt pipesett, Dolce & Gabbana parfyme kit, og penger som går til ny bil ;D
wabby Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Oppvasken.... edit: Fikk nytt servis, da jeg ønsket meg dette. Noe spesielt servis fra Steelite som er for storkjøkken etc. Var litt stress å få tak i siden de selger det somregel til AS. Så fikk jeg litt sokker, og diverse. Koselig jul.
LarsH Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Cash Ønsket meg ikke noe annet, så passet meg bra..
S.Hafsmo Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 ble i hovedsak sokker, pils og ei stekepanne. og en vinterbil (Chevy Blazer) fra meg selv da.
marararius Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Fikk en stor moccamaster, kjelesett og en stekepanne, glass og bestikk, vannkoker (På tide å komme seg ut ), så fikk jeg en skjorte, ett par parfymer, litt hårprodukter, gavekort, vin, sjokolade og litt penger Også spiste jeg noe helt syyykt med julemat! En fin jul
ESveen Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Fikk en BMW 635 Motorsport 1:18 av samboeren. Fikk også genser og bukse av henne. Så fikk jeg statoilkoppen 2010, glass i en serie jeg samler på, penger, brennevin og gavekort på platekompaniet. Så egentlig akkurat det samme som jeg fikk i fjor, bare da fikk jeg en BMW 3,0 CS og statoil koppen for 2009
powerfulglenn Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Jeg fikk 32" lcd tv HD ready, Onkyo forsterker,Drill(borrmaskin),Pc,penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå