Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte viss noen fikk noe spennende så bare å hive det in i tråden.

Var heldig nok til å få meg en elektrisk tannbørst og noen nye vintersko.

Finnes ikke spennende, men siden jeg starter tråden burde jeg ihvertfall fortelle hva mine flotte julegaver blei.

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Penger, akkurat nok til å dekke momsregninga på siste USA-pakke. Også det vanlige fra slektninger som sokker/håndkle/parfyme bla bla bla.

Dagens beste overraskelse fikk jeg faktisk rett etter jeg hadde stått opp, da det kom en meeeeget nice pakke fra USA med diverse kameraenheter for outboard bilbruk, som ifølge trace lappen skulle komme om 2 ukers tid. Ikke verst med 4 dager California - Hedmark og 50 USD frakt.

Skrevet

Oppvasken....

edit:

Fikk nytt servis, da jeg ønsket meg dette. Noe spesielt servis fra Steelite som er for storkjøkken etc. Var litt stress å få tak i siden de selger det somregel til AS.

Så fikk jeg litt sokker, og diverse. Koselig jul. :P

Skrevet

Fikk en stor moccamaster, kjelesett og en stekepanne, glass og bestikk, vannkoker (På tide å komme seg ut :lol: ), så fikk jeg en skjorte, ett par parfymer, litt hårprodukter, gavekort, vin, sjokolade og litt penger :)

Også spiste jeg noe helt syyykt med julemat! :-D

En fin jul

Skrevet

Fikk en BMW 635 Motorsport 1:18 av samboeren. Fikk også genser og bukse av henne. Så fikk jeg statoilkoppen 2010, glass i en serie jeg samler på, penger, brennevin og gavekort på platekompaniet.

Så egentlig akkurat det samme som jeg fikk i fjor, bare da fikk jeg en BMW 3,0 CS og statoil koppen for 2009 ;)

tluwyetoa5g1t2m05d2t.jpg

sepit7brizuns04edi08.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...