nitrox111 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Vist jeg skulle ha bilen litt lengre har jeg gjordt det men skal selge den :/ hadde planer om M3 anlegg og CSL bakluke... Det hadde vært kult =D Pris ? Mulig den står oppi der og jeg har oversett den men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Jeg tenkte rundt 220.000 Den er som ny nesten ikke ei eneste ripe eller steinsprut i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Meget pen bil. Viss jeg skal pirke på noe ville jeg lakket panseret sort forutenom rillene, byttet blinklys foran og fjernet M-merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Takk. Var nå litt rart det da vist det er M5 speil :/ Har bestilt alt ved GS og de har montert de.. og jeg sa at jeg ville ha M3 speil men synst det ble rått fordi jeg Sånne speil man får når man bestiller M3-speil her i landet. Må til USA får å få skikkelig kopi. Ble uansett veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 er nå fornøyd jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Hvordan flytter jeg denne tråden til Salgs forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Ble bra den blien din nå Joachim Skal du selge nå da?? Hva er det du har planer om da? Hilsen Jonas Rocco Hansen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 For en rå e46 Hvorfor selge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Ja det gikk ikke helt etter planen dette :/ Men har kjøpt meg leilighet, så skal ha meg en billigere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Sjønner Men må vere surt å selge den nå, særlig etter så bra resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 takk:) ja er litt kjedelig ja:/ særlig når jeg ikke få ha den en sommar sessong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Sånn er det! Blir det bmw igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå