Morty999 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 hva som er forskjell? er ikek mye det... annet diff oppheng, masse småtign som andre brytere inni bilen. annet led nett med andre kontakter på spredere, blnklys og sikkert mer.. frontplata på biler uten m-tech er vell annerledes. utover det er det sikker tikke så mye kom vell i 85 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 hva som er forskjell? er ikek mye det...annet diff oppheng, masse småtign som andre brytere inni bilen. annet led nett med andre kontakter på spredere, blnklys og sikkert mer.. frontplata på biler uten m-tech er vell annerledes. utover det er det sikker tikke så mye kom vell i 85 ? Åja, de vet jeg det Takk Men vet du om denne fangeren (som er avbildet) vil passe på en 84modell? Eller er hele festemekanismen annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 fronten min passer ikke på en 84 mod med mindre den har facelift front blekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 fronten min passer ikke på en 84 mod med mindre den har facelift front blekk;) Var det jeg tenkte meg, etter som alle de bilene jeg har satt med slik front er 85++. Så da blir det ikke noe eldre enn dette på meg, hvis det skal bli no. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Er det ikke mulig å modde til noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkorsnes Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Min er '84mod og er facelift Er det mulig å få tak i M5 leppe noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 få nesten poste noen bilder av e28n til rune siden det bare er snakk i denne tråden hehe. nederste bilde er fra ringen turen vår i sommer. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 ^^ Sick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Bruksbilen min, kjøpte den krasja for en liten stund siden og nå er det meste ordna, mangler bare litt lakk på front og panser. Seff d første som måtte skje er at sprederene blir stjålet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 tøff. 524td? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 518 last edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Før Etter Skal kjøre på med mer senk, samt m102! lavere profil, ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 ble knall med de felgene. og blir nok enda bedre med mer senk framme. høres moro ut med turboprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 ble knall med de felgene. og blir nok enda bedre med mer senk framme.høres moro ut med turboprosjekt ble knall må tilføye at det ligger en 25hk påhengsmotor i bagasjerommet, samt hengeren er påkoblet, derfor er den litt ekstra lav bak blir senkeskåler i første omgang, så evt coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 ble knall med de felgene. og blir nok enda bedre med mer senk framme.høres moro ut med turboprosjekt ble knall må tilføye at det ligger en 25hk påhengsmotor i bagasjerommet, samt hengeren er påkoblet, derfor er den litt ekstra lav bak blir senkeskåler i første omgang, så evt coilovers husk å sjekke at senkeskålene ikke tar borti dempertårna før du monterer da. jeg monterte, og merket ikke før etterpå åt de tok borti når jeg svingte. måtte ta de av igjen å kappe bort litt av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå