marius_m535_90 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Denne skulle blitt satt bort egentlig men jeg var heldig og fikk den, men det var ikke så lenge jeg fikk ha bilen før noen andre leika seg med den:( Km stand sto på 97000 tusen som er lite på tanke med alder. bilen var eid av to pansjonister. noen bilder etter politiet fant bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendseth Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Noen dårlige bilder av min e28. Halvferdig motorrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Flott e28 Hendseth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Min 86 mod 535i.. får seg komplett m-pakke (utenom front da, det blir alpina fremdeles.) + Turbo og intercooler er rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Mye fint! Sleng ut nåkken bilde tå din æu no alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Fe sjå etterpå om i slenge ut nokken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 photoshoppa to av bildene senk, litt større felger, gull senter på felgene og shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 blei jo MYE feitere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Da jeg ser alle disse flotte E28'ene blir jeg regelrett forbannet over at jeg ikke får lov til å kjøpe denne... Kom over den tidlig i fjor vinter, nedsnødd og kald... Oppdaget litt senere at den sto der fremdeles, og tok da en tur! I følge vitner har den stått ute i lang tid! Jeg fikk etter litt om og men tak i en slektning av selger, som ikke trodde bilen skulle selges med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 ser jo veldig hel og pen ut denne 316. vet du hvilken motor den har da? synd at den skal stå ute uten å vere i bruk, kommer jo til å ruste ihjel du får få tak i selve eieren å mase helt til du får kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 At folk har hjerte til å bare sette fra seg en god klasikker midt på en grusplass med ugress rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 ser jo veldig hel og pen ut denne 316. vet du hvilken motor den har da?synd at den skal stå ute uten å vere i bruk, kommer jo til å ruste ihjel du får få tak i selve eieren å mase helt til du får kjøpe den Er ikke sikker, men man fikk vel ikke doble rør uten at det var sekser i hvertfall? Fikk så vidt inn i den, satt en orginal integrert telefon der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå