Mjørgen Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Forjævlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 den så strøøken ut ESveen! synd hvis den ble vrak.. her er min : nå står den demontert innendørs for rust sveising, blir sommerbil. skal aldri se veisalt eller piggdekk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 hva er det liffi? m535i? Skal få en liten historie ! Den startet livet som en 528IA som min far kjøpte ny i 85". Ble krasjet en gang rund 1988-1990 av min mor, så ble den bygd opp igjen. alt ble tatt fra en M535 delebil han fik taki, automaten ble også beholdt da han liker det best.. så alt under er 3.5 med M5 forstilling å bakstilling.. Han fikk også taki en E28 M5 delebil kort tid etter, som han hadde stående en stund. men solgte den da han ikke fikk tid / orket til ombygging igjen. så ble tatt litt små deler bare. Så klarte min mor å kjøre i ræva på en lastebil, så da måtte bilen under kniven igjen. så bilen er regga som 2.8 men med 3.5 som den har vært siste 20 åra ca Skal også sies at han drev bilverksted med sin far, ellers tror jeg aldri denne bilen hadde levd nå.. Det jeg liker best, er at dette er en 1 Eiers bil, å fatter veit jo da ALT som er gjort med bilen! skal bygges opp en dag. endag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 trenger hjulbue breddere til baksjermene mine, felgene jeg skal ha på bygger mest 1,5cm utfor skjermkanten vurderer M breddere eller slike crom lister (lakkert i bilens farge). noen som vet hvor mye noen av disse bygger ut? eller slike, bare lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 hva er det liffi? m535i? Skal få en liten historie ! Den startet livet som en 528IA som min far kjøpte ny i 85". Ble krasjet en gang rund 1988-1990 av min mor, så ble den bygd opp igjen. alt ble tatt fra en M535 delebil han fik taki, automaten ble også beholdt da han liker det best.. så alt under er 3.5 med M5 forstilling å bakstilling.. Han fikk også taki en E28 M5 delebil kort tid etter, som han hadde stående en stund. men solgte den da han ikke fikk tid / orket til ombygging igjen. så ble tatt litt små deler bare. Så klarte min mor å kjøre i ræva på en lastebil, så da måtte bilen under kniven igjen. så bilen er regga som 2.8 men med 3.5 som den har vært siste 20 åra ca Skal også sies at han drev bilverksted med sin far, ellers tror jeg aldri denne bilen hadde levd nå.. Det jeg liker best, er at dette er en 1 Eiers bil, å fatter veit jo da ALT som er gjort med bilen! skal bygges opp en dag. endag.... godkjent med 3,5l da? åssen bremser er det rundt om på den? 4 stempla foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Riktignok min forrige E28 518i som ble i bra stand etterhvert. Helt til en 18-åring kjøpte og vraket den. Aner ikke om den er på veien lengre. [ Bilde ] [ Bilde ] denne er nok død ja, kamerat av meg som kjøpte vraket (bmwpower her på forumet) og brukte den som delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Riktignok min forrige E28 518i som ble i bra stand etterhvert. Helt til en 18-åring kjøpte og vraket den. Aner ikke om den er på veien lengre. [ Bilde ] [ Bilde ] denne er nok død ja, kamerat av meg som kjøpte vraket (bmwpower her på forumet) og brukte den som delebil Var felgene enda på delebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Riktignok min forrige E28 518i som ble i bra stand etterhvert. Helt til en 18-åring kjøpte og vraket den. Aner ikke om den er på veien lengre. [ Bilde ] [ Bilde ] denne er nok død ja, kamerat av meg som kjøpte vraket (bmwpower her på forumet) og brukte den som delebil Var felgene enda på delebilen? nei, de ble stjålet men bilen sto på Øya vgs tror jeg. utrolig kjipt at denne ble vrak, det var utrolig lite rust til å være e28 men b-stolpen sto midt i bilen og hele bilen så ut som en banan etter kræsjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 på tide å få opp denne tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 før lakk! fyller til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 litt fra google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 En jeg kom over for en stund siden... Et par ting jeg ikke helt liker, men synes det alt i alt var en litt kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 [ Bilde ] Ååå, du har laksetrapp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 laksetrapp er rått!!! Må være veldig sjeldent?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå