RoaldJ Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 har foresten også fått tak i 328 understell av inthe her på forumet. så nå begynner ombygginga og gjøre alt klar til godkjenning og eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Fy f... den touringen din er bare så syykt RÅ! Digger den, alt stemmer, helt perfekt i mine øyne Blir kanskje en touring på meg nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 takktakk ikke så værst til Hellrot coupe heller da har litt lyst på skjørter også, men da føler jeg den blir for lav på sida i forhold til foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Ja, de skjørta bygger alt for langt ned etter min mening, blir veldig høydeforskjeller både foran og bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Kan det stemme at jeg så bilen din i Drøbak sentrum tidligere i dag? (14. mai) Satt i passasjersete på en rød Caravelle med Angeleyes og xenon Peneste E36 Touringen jeg noensinne har sett! Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 hehe... den har stått i garasjen til polering siden igår (13 mai) Så dessvere, det var nok ikke den (dessuten holder jeg til i Rogaland) men nå skal min også bli strøken.. har stått i 7 timer i dag ca å kun rubbet den skal ut i morgen å ta taket, og vokse den bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Ahh.. den var nesten prikk lik Eneste forskjellen jeg så i farta var felgene som var svarte med krom kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Da har bilen fått ca 12 timer med bilpleie i helga Først avfetta vi bilen med Pricbort avfetting og trykkspylte den. Så Surfex asfalt fjerner på nederste del av bilen og Valetpro pre wash oppå asfalt fjerneren og resten av bilen. Trykkspylte den ren, så Valetpro Snow Foam, trykkspylte den ren, vasking med Meguiras nxt gen såpevann og Meguiras fiberkluthanske, trykkspylte den ren, gikk over bilen med Sonus clay og Valetpro citrus bling som lubrikasjon, skummet bilen med Valetpro foam gun igjen, trykkspylte den ren og til slutt spylte vi den med vanlig slange for å få bort alt såperester. (Egentlig samme prosedyre som vi gjorde med E46`en til min samboer) Bilen ble kjørt inn i garasjen og hjula demondert for levering til dekkfirma som skulle snu dekka på felgene. Noen før-bilder. Panseret ble våtslipt og rubbet opp igjen. Noen etter bilder. Produktene som ble brukt er Meguiras rubbing og polish. Meguiras 205 Ultra Finishing Polish, 105 Ultra-Cut Compound. Ultimate Compound. Chemical guys 408 virtual bond. Og Meguiras 16 voks (husker ikke navnet). Til slutt gikk vi over med Meguiras sin Final detail og microfiberklut Det ble brukt både Makita roterente maskin og Meguiras sin DA/exentriske maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Fytti, for et resultat! Blir ratt touring på meg også nå hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Kjempe pen bil du har! Gjorde seg med poleringa, ble blankt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 takktakk.. ja, ble bra med litt polering skulle bare ikke vart så tidkrevende å få den slik. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Nå får jo endelig bilen gjort "jobben" sin også. Gratulerer til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 takktakk er sliten etter en lang natt (til søndag) på sykehuse nå. nå er husvasken overstått og mine kjære ventes hjem imorgen(tirsdag) gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 fått kid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Sykt fin den her! og steike for et resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå