|Ole| Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Hmm.. jaja, turbo blir snart uansett Har idag henta ut Grenrøret eg kjøpte av Stianpej, og det ser ut til at det kanskje blir tilpassing i helga, da det må forlenges pga avkapping..! Bilen er EU-GODKJENT og blir muligens uthenting av skilt i morgon!! Gratulerer med EU godkjent bil, det kom ikkje uventa Er mektig imponert!!
Vegard-E30 Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 Hehe, takktakk Ole M henta skilta mine igår, kjørte heile kvelden:) lærekjøring med ho mor Vel og merke :)bilen er utrulig tight å fin i drivverk og understell! drøm å kjøre:)
mcnugget Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Gratulere vegard! Eg er virkelig imponert over det du har gjort.. Må tenke på at det finst ikkje mangen sånne e30a i den stand lenger.. Godt å sjå at du fekk ordna med skilt, omreg og eu Ta deg en tur te askvoll når du har lappen så skal du få sjå mangen store auge fra folk som har sarva ned dinna bilen
Jawn Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Grattis! Er i førde i helga, men om du ikkje har fått sett på speedometeret ditt før over helga, kan eg prøve å hjelpe da
Vegard-E30 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Då var eg 18 år! kun lappen igjen no!! ja, John, på mandag eller tirsdag?
Jawn Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Då var eg 18 år! kun lappen igjen no!! ja, John, på mandag eller tirsdag? Grattiiiiiiiiiss!! Greit det, send ei meeelding nå du er redan å prøve Tirsdag du kjøre opp btw?
Vegard-E30 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Takk Eg kan kjøre bilen ned til deg på mandag så kan du no kjike over det jepp, tirsdag er den store dagen
Yngvejos Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Gratulerer. Kjør forsiktig nå da, så du ikke smeller den fine e30en din.
Vegard-E30 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Takk takk begge 2 hehe, nei, E30n skal få det fint den har ikkje planer om å kverke den allerede akkuratt! blir nok å sjå på Rudskogen til helja
Lars89 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Gratulerer! Er en utrolig friehetsfølelse å kunne kjøre alene lovlig!
Markus E30 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Gratulerer :D Første turen aleine er nesten best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå