HenrikE30+ Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Litt info: 2003 Imolarød BMW M3 SMG - km. stand rett over 100k km. Sort skinninteriør (nappa) - elektrisk. Bra utstyrt, bla. navi, PDC osv. Bilen er importert fra England - høyrerattet. Alt er i meget bra stand, og interiør er svært pent Jeg skal selv beholde motor/gir, mellomaksling, ledningsnett, instrumentcluster, DSC/ABS enhet, gasspedal, ratt, girspak og noen andre småting som ekspansjontank og et par braketter. Jeg holder til i Oslo-området. Mitt telefonnumer er 928 99 650 Ang. delepriser så forholder jeg meg til ca. 45% av GS sine priser. Noen ting er såpass kostbare som nytt at jeg benytter en annen kalkyle. Her er noen eksempler: Eksteriør: Framskjermer - kr. 1280,- pr stk. SOLGT Bakskjermer (må skjæres ut), inkl. tanklokk - kr. 2000,- pr. stk (lavere kalkyle)SOLGT Panser - kr. 4400,- SOLGT Dører - kr. 3500,- pr. stk. Bagasjeromsluke (inkl. den lille spoileren og listen der åpneknappen sitter) - kr. 2700,- Frontfanger inkl. alle deler (tåkelys osv) med unntak av forsterkningen under - kr. 3300,- SOLGT Bakfanger med PDC (samme som på frontfanger) - kr. 3700,- SOLGT Sideskjørt - kr. 500,- pr. stk. SOLGT Utvendige speil komplett med motor osv - kr. 2000,- pr. stk. SOLGT Alt av lykter er også til salgs så bare kom med spørsmål vedr. dette. Det er selvfølgelig Xenon foran og LED-baklamper (facelift) OBS! Alle deler som er i par selges fortrinnsvis som en pakke Interiør: Komplett interiør (stoler, dørsider), el. framstoler (sidevangeregulering og korsryggstøtte) - kr. 15000,- Alt annet som taktrekk osv. kan diskuteres ved interesse. Bilen har oppgradert il HiFi høyttalersystem med CD-veksler. Navigasjon. Naviskjermen er selvfølgelig 16:9. Pris på forespørsel SOLGT Understell: Bakstilling (komplett med diff, bremser osv. men UTEN ABS-sensorer) - kr. 15.000,- SOLGT Forstilling (komplett, men UTEN ABS-sensorer - slitte framskiver) - kr. 10.000,- SOLGT Hjul: Org. M3 19" felger med nye bakdekk og framdekk som har ca. 35% igjen før de er utslitt. Felgene er såvidt jeg kan se uskadet, men det har flasset av noe lakk på ytterkantene - kr. 9000,- Har dessverre ikke fått tatt noe særlig med bilder, men her er bilen det dreier seg om: Den har også vært rattet av minst èn kjendis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Mye tenkte du for interiør og slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 dempere foran + bak? og fjærer rattet? er det smg? er det navi i den?`mye for den =)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Pris på panser, speil og frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 ja skjedde det noe her ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Ettersom jeg ikke har fått hentet bilen ennå så er det litt vanskelig å komme med fullstendig info/bilder. Jeg legger ut bilder i slutten av neste uke håper jeg. Da skal jeg også sette opp en liste over hva jeg forlanger for de forskjellige delene. Men, som nevnt tidligere, jeg vil hels prøve å selge bilen hel først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArnesenE46 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 ca. pris på seter? foran og bak... eller bare foran, om det er aktuellt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Send meg en PM med nr ditt så kan jeg evnt. møte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Annonsen er nå oppdatert med priser osv. Ta gjerne kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 det hjelper å svare på pm henrik så fikser vi salg av deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Jo, men som jeg skriver i teksten så forsøker jeg å selge bilen komplett før jeg begynner å plukke deler. Med andre ord så er det fritt fram for dere som vil ha enkeltdeler fra og med slutten av februar dersom ingen kjøper hele bilen... Alle de som vil ha deler skriver jeg opp på en liste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 ah okei da ere greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå