Gå til innhold

E46 M3. Deler! Få ting igjen som ikke er solgt. Se listen!

HenrikE30+
 Share

Anbefalte innlegg

Litt info:

2003 Imolarød BMW M3 SMG - km. stand rett over 100k km.

Sort skinninteriør (nappa) - elektrisk.

Bra utstyrt, bla. navi, PDC osv.

Bilen er importert fra England - høyrerattet.

Alt er i meget bra stand, og interiør er svært pent

Jeg skal selv beholde motor/gir, mellomaksling, ledningsnett, instrumentcluster, DSC/ABS enhet, gasspedal, ratt, girspak og noen andre småting som ekspansjontank og et par braketter.

Jeg holder til i Oslo-området. Mitt telefonnumer er 928 99 650

Ang. delepriser så forholder jeg meg til ca. 45% av GS sine priser.

Noen ting er såpass kostbare som nytt at jeg benytter en annen kalkyle.

Her er noen eksempler:

Eksteriør:

Framskjermer - kr. 1280,- pr stk. SOLGT

Bakskjermer (må skjæres ut), inkl. tanklokk - kr. 2000,- pr. stk (lavere kalkyle)SOLGT

Panser - kr. 4400,- SOLGT

Dører - kr. 3500,- pr. stk.

Bagasjeromsluke (inkl. den lille spoileren og listen der åpneknappen sitter) - kr. 2700,-

Frontfanger inkl. alle deler (tåkelys osv) med unntak av forsterkningen under - kr. 3300,- SOLGT

Bakfanger med PDC (samme som på frontfanger) - kr. 3700,- SOLGT

Sideskjørt - kr. 500,- pr. stk. SOLGT

Utvendige speil komplett med motor osv - kr. 2000,- pr. stk. SOLGT

Alt av lykter er også til salgs så bare kom med spørsmål vedr. dette. Det er selvfølgelig Xenon foran og LED-baklamper (facelift)

OBS! Alle deler som er i par selges fortrinnsvis som en pakke

Interiør:

Komplett interiør (stoler, dørsider), el. framstoler (sidevangeregulering og korsryggstøtte) - kr. 15000,-

Alt annet som taktrekk osv. kan diskuteres ved interesse.

Bilen har oppgradert il HiFi høyttalersystem med CD-veksler. Navigasjon. Naviskjermen er selvfølgelig 16:9. Pris på forespørsel SOLGT

Understell:

Bakstilling (komplett med diff, bremser osv. men UTEN ABS-sensorer) - kr. 15.000,- SOLGT

Forstilling (komplett, men UTEN ABS-sensorer - slitte framskiver) - kr. 10.000,- SOLGT

Hjul:

Org. M3 19" felger med nye bakdekk og framdekk som har ca. 35% igjen før de er utslitt.

Felgene er såvidt jeg kan se uskadet, men det har flasset av noe lakk på ytterkantene - kr. 9000,-

Har dessverre ikke fått tatt noe særlig med bilder, men her er bilen det dreier seg om:

9ej96q7mqycz5squ6pqc.jpg

Den har også vært rattet av minst èn kjendis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke har fått hentet bilen ennå så er det litt vanskelig å komme med fullstendig info/bilder.

Jeg legger ut bilder i slutten av neste uke håper jeg.

Da skal jeg også sette opp en liste over hva jeg forlanger for de forskjellige delene. Men, som nevnt tidligere, jeg vil hels prøve å selge bilen hel først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jo, men som jeg skriver i teksten så forsøker jeg å selge bilen komplett før jeg begynner å plukke deler. Med andre ord så er det fritt fram for dere som vil ha enkeltdeler fra og med slutten av februar dersom ingen kjøper hele bilen...

Alle de som vil ha deler skriver jeg opp på en liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...