aloebiz.net Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Det er bare det at jeg har shadowline og du har chromeline Er redd for at det kan bli litt mye chrome i fronten bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 aaaaha skjønner Jeg kjører jo chrom stil. Men siden du har shadowline, bliur det jo noe helt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Kjempefin bil, jeg elsker fargen! Burde gå til anskaffelse av et justerbart senkesett til denne Da kan du fint justere opp igjen når vinteren trår til, samt at du kan kjøre lavt om sommeren. E39 kler å være lave, de får et mye barskere og tøffere utseende da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Vurderer faktisk å bytte ut M-speilene mine til slike du har Alo, men da med ombygging for elektrisk innfellbare samt LED lys i bunnen. Kunne du ha ordnet noen flere bilder av speilene dine? Gjerne nærbilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Skal se hva jeg får til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Her er noen bilder.. ikke veldig bra men.. bra nok kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ser veldig bra ut, takk skal du ha. Da skal jeg gå i vurderingsfasen om å bytte til disse speilene med LED lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Feite speil! Hvilke speil er det? Pris? Nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Ser ut som EVO II speilene de har på schmiedmann likner Se her http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#16301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Hvordan står det til med denne bilen? Har du noen bilder av interiøret (mener å huske at du har hatt det tidl), ettersom jeg er spendt på å se kombinasjonen med grått interiør og sort takhimling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Jo den går den hehe Tenkte faktisk jeg skulle legge ut noen interiørbilder så fort jeg har fått og installert Dynavin i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Da er Dynavinen min rett rundt hjørnet! Mest sannsynlig får jeg den på mandag? Jeg fant noen interiørbilder jeg tok i fjor sommer som jeg kan legge ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 virkelig en lekker bil dette! kudos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 virkelig en lekker bil dette! kudos kjempemasse tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 nydelig bil ser du har hatt en 523ia tidligere, hvordan er disse to i forhold til hverandre? har planer om ny bil til sommeren, og valget står mellom 525 da & ia, forslag? har lite erfaring med diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå