oyser Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Etter å ha kjørt VW i de nesten 10 årene jeg har hatt lappen fant kona og jeg ut at vi ville ha noe annet. Vi hadde en lang runde og så på bla. Q5, A4, A6, Allroad, E-klasse, X3, X5 og 3-serie. Til slutt prøvde vi en 5-serie med en del utstyr og fant ut at en slik bil var det vi ville ha, men da helst som stasjonsvogn. Etter kort tid kom BILEN til salgs hos Bavaria Stavanger. En 520DAT som hadde gått som administrasjonsbil hos BMW i München. Denne ble kjøpt og har følgende spesifikasjoner: 520 DAT registrert første gang 23/6-09 177 hk, kjørt ca. 15000km Utvendig farge: Karbonsort Interiør: Skinninteriør Dakota naturbrunt, antrasittfarget flammet bambus Felger: 172M 19” sommer med 245/35-19 124 17” vinter med 225/50-17 Utstyr: 205-Automat 302-Alarm 316-El.-bakluke 320-Bortfall modellbetegnelse 322-Comfort Access 323-Soft-Close automatikk for alle dører 337-M-sportspakke 704-M-sport understell 710-M-sportsratt i skinn 715-M-aerodynamicpakke 356-Klimakomfort vindu 386-Takrails 402-Panoramasoltak i glass 423-Velour matter 430-Automatisk avblendbart innvendig og utvendig speil. El.- innklappbare. 442-Koppholdere 455-Aktive seter for fører og forsetepassasjer 456-Komfortseter foran 464-Skipose 493-Oppbevaringspakke 494-Oppvarmbare seter foran 5AC-Fjernlysassistent 5AD-Lane departure warning 508-PDC parkeringssensor foran og bak 520-Tåkelys foran 521-Regnsensor 522-Bi-Xenon 524-Adaptive kjørelys 534-Klimaautomatikk 544-Cruisekontroll med bremsefunksjon 563-Lyspakke 6FL-USB-audio grensesnitt 609-Navi Prof 610-Head-up display 620-Talestyring 644-Mobiltelefontilkobling via bluetooth 752-BMW Individual Audio system 760-Individual høyglanspolerte sorte lister 775-Antrasitt taktrekk Isofix I tillegg har jeg fått satt på Hartge eksos-stusser da jeg synes den originale så litt kjip ut. Videre planer: Sorte nyrer Lakke bombrikka M-pedaler Polering av diverse metall-deler. Kommer bedre bilder etterhvert, men kulden gjør det vanskelig å vaske bilen nå. Sommerhjulene ligger inne og får seg en grundig polering. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Meget "riktig" bil, det her! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Nice Grattis med meget fin sammensatt 5´er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Steike, dette var en helt konge 520dat. Utrolig flott interiør og mengder med utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Flott vogn, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyser Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Takker så mye. Hærlig bil å kjøre, langt fra så dårlig på glatta som folk vil ha det til. Selv på piggfrie dekk. Må vurdere evnt. senk også, samtidig ønsker jeg også å beholde det meste av komfort. Hva anbefales her? Var til å begynne med i tvil om fargen på interiøret, men nå synes jeg det er utrolig flott. Skiller seg helt klart fra mengden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Dette var ett stykk lekker og meget godt utstyrt E61.. Når det gjelder senk så vil jeg anbefale deg å kjøre med Hartge sitt oppsett.. Kjører med dette oppsettet selv hvor kvalitet og komfort er upåklagelig. Post gjerne flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 på denne så ville jeg kun ha brukt 30mm eibach fjærer eller AC schnitzer fjerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Nydelig bil. BMW Individual Audio system er helt rått. Om du styrer unna brenne-CDer med dårlig bitrate kan du spille omtrent så høyt du vil uten å risikere å sprenge noe. Visstnok er BMW Individual Audio system helt på høyde med Bang & Olufsen anlegget i Audi A8! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Fy flate for en utstyrspakke ! Gratulerer,likte meget godt farvekombinasjonen på denne, comfortsitze er jo konge også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Gratulerer med nydelig bil Hva syns du om fargen? Har den samme fargen, men har ikke blitt venn med den enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Denne var særdeles fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Nydelig interiør og sjefolainen utstyrsliste gir et godt sammenlagtresultat. Hvilke sommerhjul er det som får spabehandling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyser Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Er disse som ligger for spabehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyser Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Synes fargen er veldig pen. Skinner vel litt i blått i enkelte lys-settinger? Liker å vaske bilen så sort passer egentlig veldig bra. Men nå må den "ekstrem" kulda vi har ute nå snart gi seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå