Mad0z Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Hei, tenkte jeg skulle lage en tråd om rcn(Rallycross National) bilen jeg skal bygge. Det er en e30 320i såm skal få seg volvo maskin og driverk. Skal montere opp en 1031 aksling med 4link watt link. Motor planene er: Har ikke bestemt meg helt enda for oppsettet på motoren. men tror jeg skal gå for 2 dobble 50 Webrer og grenrør + en steg 3 topp fra sverge. og en finstilt tenning:P da havner jeg vel på en plass rundt om 220-240 hk. dem sa i sverge at den toppen bremset dem 215+ Hk med to dobble 48 og grenrør. Så tror jeg går for 2x 50 weber. Blir standar borring. Karroseriet: Karroseriet skal få seg M3 skjermer forran og bak. panser i glassfiber og M3 Frontfanger. Understell: Dempere har jeg ikke bestemt meg for enda. Forstilling blir vel 740 med bilsten dempere og andre fjører. 240 servo muligens elektrisk pumpe. Bake blir det muligens sellholm. Noen bilder av bilen og skjermene: Kom gjerne med kommentarer og tips! Mvh Mads
tom arne Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 hei mads. jeg har veldig trua på at bilen din blir konkuransedyktig:o) hold oss oppdatert. mvh. en konkurent
Mad0z Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Hei hei. Jo takk for det Ja, jeg skal holde dere oppdatert Hehe Mvh Konkurent'en din
Mad0z Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Noen målere som er innkjøpt Turteller tror jeg skal ha meg en med shiftligth i stede. Olje temp olje trykk vann temp. Det var en liten oppdatering
316 Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Så ut som den bilen var moden for rallycross. Bra du ikke tar en strøken E30...
Mad0z Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 tok det jeg fikk taki først:) kunne godt tenkt meg en så var mere strøken. da hadde jeg spart meg litt arbeid:)
tom arne Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Så ut som den bilen var moden for rallycross. Bra du ikke tar en strøken E30... Tror du har misforstått litt hva rallycrossnasjonal er Min neste rallycross bil, Blir fabriknytt karoseri. Bmw 1 serie. Det er ikke sånn at når en bil ikke går igjennom eu kontrol så blir den brukt i rallycross. Det er veldig strenge krav til rust å slikt. en e30 på rallycross bane, Har et verdig å godt liv
tom arne Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 vet ikke om du har sett dette før,Men er et bra tips om forsterking av støtdempertårn,Hær er et bilde av hvordan jeg har gjort det på min bil
Øyvind L. Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 vet ikke om du har sett dette før,Men er et bra tips om forsterking av støtdempertårn,Hær er et bilde av hvordan jeg har gjort det på min bil Den forsterkningen selger BMW originalt for 200kr stk.
316 Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Så ut som den bilen var moden for rallycross. Bra du ikke tar en strøken E30... Tror du har misforstått litt hva rallycrossnasjonal er Min neste rallycross bil, Blir fabriknytt karoseri. Bmw 1 serie. Nei, vet godt hva rallycross er. Sikkert er verdig liv, men man tar ikke en bra E30 som har mange år igjen på VEIEN til en rallycrossbil... SÅ mange bra E30'er finnes det ikke kvar! Da kan du heller ta 5 stk 1-serier.
tom arne Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Så ut som den bilen var moden for rallycross. Bra du ikke tar en strøken E30... Tror du har misforstått litt hva rallycrossnasjonal er Min neste rallycross bil, Blir fabriknytt karoseri. Bmw 1 serie. Nei, vet godt hva rallycross er. Sikkert er verdig liv, men man tar ikke en bra E30 som har mange år igjen på VEIEN til en rallycrossbil... SÅ mange bra E30'er finnes det ikke kvar! Da kan du heller ta 5 stk 1-serier. er jo egentlig enig med deg 316
JE Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Skal montere opp en 1031 aksling med 4link watt link.Mvh Mads Hva er hensikten med det, når du alerede har en god bakaksel med uavhenging fjæring? bedre og langt enklere å bare skaffe en diffbrems.. Mvh Jørgen
knut_olestad Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Skal montere opp en 1031 aksling med 4link watt link.Mvh Mads Hva er hensikten med det, når du alerede har en god bakaksel med uavhenging fjæring? bedre og langt enklere å bare skaffe en diffbrems.. Mvh Jørgen Henger meg på den, er jo slett ikke vanskelig å bygge en skamsterk originalaksel
Mad0z Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 enkelt og greit for at jeg ønsker ikke å bruke bmw sitt. Kan ikke ha 4 link - wattlink på det. og det er dyrere og holde på med. mye billige deler til volvo akslingen og er ikke noe prob og få taki deler til, kontra bmw sitt bakstell. og jeg fikk en en volvo aksel med 4link fester og watlink lokk. Diffbremsen hadde jeg selv. Mads
tom arne Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 heia, hvordan går det med byggingen. er bileen ferdig.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå