mujaffas Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 http://biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/ ... per-130-W/ noen som har erfaringer med denne? eller lønner det seg bare kjøpe en orginal dremel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Til den prisen så er det jo nesten bare å prøve. Funker den tre fire ganger så er det jo greit... hehe Kjøpte en fra clas ohlson for ett års tid tilbake. 300kr eller noe, funker helt greit den ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Ja den funker veldig bra til den prisen. Har jobbet en god del med den å har ikke merka noe negativt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Jeg har ikke testet denne, men clas ohlson har en tilsvarende dremmel og den fungerer utmerket. Det settet jeg handlet hadde også en forlenger mellom dremmel og tupp slik at jeg kunne komme til vanskelige plasser som inne dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Har denne og den har vært igjennom timesvis med pining og sliping. Holder mål:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 ja.. er i dash`n den skal brukes også.. dremel har jo en med sånn bøyelig aksling .. det må jo være bedre å oppgradere seg til en sånn enn.. da er det ikke mye som kan stoppe den men bra å se biltema elverktøy holder mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå