Rannem Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Årets julegave fra lillebror var ett Alpina B7 Turbo Coupe byggesett. Måtte selvfølgelig begynne byggingen med en gang. Klarte å ta en del bilder underveis. Utrolig detaljert modell med mye snacks! Koselig romjulsprosjekt Arbeidsplassen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Rimelig gromt! Hvor lang tid brukte du på dette? Jeg fikk en 635 csi til jul i samme skala. Hvor lønner det seg å begynne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Fy F så rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Måtte det limes noe eller var det bare å smekke sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Rimelig gromt! Hvor lang tid brukte du på dette? Jeg fikk en 635 csi til jul i samme skala. Hvor lønner det seg å begynne? Var ferdig 2. juledag Tipper jeg brukte totalt 8 timer, stresset ikke. Koste meg med øl, mat og BMW Jeg fulgte bruksanvisningen. Startet med motor, så understell, deretter interiør og til slutt karosseri, fangere og dekaler. Mye herk med dekalene, veldig små mange av dem. Umulig å jobbe uten pinsett. Måtte det limes noe eller var det bare å smekke sammen? Måtte limes ja. Litt av kosen det Da vet jeg at ting må limes veldig nøyaktig for at andre deler skal passe inn. Tror totalt det var rundt 100 deler i byggesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hei hei, veldig rått Hvor får man kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 www.choppers.no De har butikk i Oslo på Bryn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Da var b7 alpina å 635csi bestillt Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Så bra! Du får legge ut noen bilder når du er ferdig Eneste som er litt kjipt er at modellen egentlig børe lakkes. Jeg hadde ikke tid til det og var ikke så farlig for meg. Men grillramme forran og baklykter burde få på seg et strøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Stilig bygge det der Artig å lime sammen modeller. Har en BMW 1:24 selv, E30 seff, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Sjefolainen julegave! Kanskje dette bare var forsmaken på neste års julegave fra lillebror: en B7 turbo i skala 1:1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 HeHe 52000 plukk opp? Det må bli tråd Ser med gru på tråden fra Sunndal? om Alpinaen som på 5året står og ruster opp. Ønsker meg også 1:1 av den Ble 30/40 talls gansta Citroen her da. Tøff den også. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Vårre stilig å fått den lakkert i ein fin farge. Men det skulla vært gjort før sammensetting. Sjekk denne sida!! www.tinycars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Måtte bestille meg en jeg og En E30 325i vel og merke, da 323i'en var Alpina utgave, men jeg ville ha en så lik min egen som mulig Kanskje flere vil legge ut bilder av sine modell-biler? Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hehe! Ja, bare å legge ut egne bygg i mindre skala enn 1/1 Hadde vært morsomt med en 1/1 ja.. Sjelden vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå