Gå til innhold

Lakkering av skinninteriør..

E28 Power
 Share

Anbefalte innlegg

Lakkere skinninteriør!? :P Tror jeg heller ville prøvd å trekke om skinninteriøret ditt jeg da men ;) Trenger ikke være bilrelaterte bedrifter som kan gjøre dette bra, har du noen bedrifter i nærheten som driver med tekstiler kan sikkert de fikse det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkere skinninteriør!? :P Tror jeg heller ville prøvd å trekke om skinninteriøret ditt jeg da men ;) Trenger ikke være bilrelaterte bedrifter som kan gjøre dette bra, har du noen bedrifter i nærheten som driver med tekstiler kan sikkert de fikse det :)

Tror du skinn i sort/beige/hvitt/grått osv. kommer fra dyr i samme farge? :lol: Det er nok lakkert originalt også så det fungerer bedre å lakkere skinninteriør enn det kanskje høres ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skinn i sort/beige/hvitt/grått osv. kommer fra dyr i samme farge? :lol: Det er nok lakkert originalt også så det fungerer bedre å lakkere skinninteriør enn det kanskje høres ut :)

Hehe,s ynes bare det hørtes feil ut :P NiklasJa er vel inne på noe eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det lar seg gjøre å lakkere skinn. Men har aldri prøvd selv. Men fremgangsmåten er å vaske godt over, pusse med finfint papir og legge på lakk i tynne strøk til man ønsker oppnådd resultat.

Dette lar seg best gjøre med sidepaneler (taktrekk) til nød bakseter. Men jeg ville ikke gjort dette med fremstoler.

Si ifra om du prøver så vi får se resultater:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...