E28 Power Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hei! har et skinninteriør som jeg skulle ha lakkert om..Er det noen som vet om noen som gjør dette i Rogalands området?? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Lakkere skinninteriør!? Tror jeg heller ville prøvd å trekke om skinninteriøret ditt jeg da men Trenger ikke være bilrelaterte bedrifter som kan gjøre dette bra, har du noen bedrifter i nærheten som driver med tekstiler kan sikkert de fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Sandnes møbel kanskje? Tommy anbefalte någe greier ein gang,men huske kje ka det hette! Spør han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Okey,Det går fint ann å lakke skinninteriør Halvorsen Veldig mye mulig at en møbelforretning kan få det lakkert og ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Heter det ikke farging/bleking når man bytter farge på skinn? Husker ikke ordet men heter "dye" på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Det kan godt hende det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Lakkere skinninteriør!? Tror jeg heller ville prøvd å trekke om skinninteriøret ditt jeg da men Trenger ikke være bilrelaterte bedrifter som kan gjøre dette bra, har du noen bedrifter i nærheten som driver med tekstiler kan sikkert de fikse det Tror du skinn i sort/beige/hvitt/grått osv. kommer fra dyr i samme farge? Det er nok lakkert originalt også så det fungerer bedre å lakkere skinninteriør enn det kanskje høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Du tar feil Mexos. Rødt skinninteriør kommer selvsagt fra røde kuer. De er det få av og derfor er det ganske få biler med rødt skinninteriør også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Du tar feil Mexos. Rødt skinninteriør kommer selvsagt fra røde kuer. De er det få av og derfor er det ganske få biler med rødt skinninteriør også! Sorry, men du tar feil du også... Rødt skinn får man selvfølgelig fra solbrente kuer...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Lakkere skinninteriør!? Tror jeg heller ville prøvd å trekke om skinninteriøret ditt jeg da men Trenger ikke være bilrelaterte bedrifter som kan gjøre dette bra, har du noen bedrifter i nærheten som driver med tekstiler kan sikkert de fikse det Tror du skinn i sort/beige/hvitt/grått osv. kommer fra dyr i samme farge? Det er nok lakkert originalt også så det fungerer bedre å lakkere skinninteriør enn det kanskje høres ut Hehe,s ynes bare det hørtes feil ut NiklasJa er vel inne på noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Neinei, man får rødt skinn at kuer som utelukkende er foret opp på tomater og rødbeter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Neinei, De har bare vrengt kua! Wake up peeps! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 E28 Lærdoktor`n /Ital Design AS i Stavanger gjør dette. Holdt tidligere til i MAdlaveien 5, men har muligens flyttet. http://www.leathermaster.no/forhandler/index.php Telefon: 475 18 879 Han vet hva han driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Ser jeg klarte å få denne tråden til å skli ut på rekordtid Det var egentlig ikke meningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Har hørt det lar seg gjøre å lakkere skinn. Men har aldri prøvd selv. Men fremgangsmåten er å vaske godt over, pusse med finfint papir og legge på lakk i tynne strøk til man ønsker oppnådd resultat. Dette lar seg best gjøre med sidepaneler (taktrekk) til nød bakseter. Men jeg ville ikke gjort dette med fremstoler. Si ifra om du prøver så vi får se resultater:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå