Frenball Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hei! Jeg vurderer strekt å kjøpe en BMW 520i 1996mod e39. Selgeren fortalte meg det at antispinnen ikke fungerte, men mente det ikke var store feilen. Noen som er kjent med dette? Eventuelt hva som kan være feil? Dyrt å få fikset? Takker på forhånd. Carl Inge Gjendem Løken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 ville fått tatt en diagnose på dette, det kan jo være så enkelt som en sensor.men kan også være styreenheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Min antispinn (ASC) var også gåen på min E39 535i, men her var det bare en wire som var røket. Reparasjon av antispinn inkludert deler og arbeid kostet ca 1000 lappen... Helt greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hvis det bare er antispinn som ikke fungerer, er det mest sannsynlig bare en wire som styrer spjeldet som er røket.. Ganske vanlig at denne ryker på E39 som begynner å bli noen år. Men det er en enkel sak å fikse, wiren koster under hundre kroner, og den bytter du på en liten halvtime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Og hva so er feilen,ser du på hvilke varsellys som lyser. Er det bare ASC-symbolet så er det nok wiren. Lyser både ABS og ASC-symbolene er det enten en ABS-sensor eller styreenheten. Ta en diagnose,så får du opp feilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå