FrodeM Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Lurer på og bytte ut min E39 528iat med en mindre bil. Har da sett såvidt på en 2000mod 318ci. Er dette en ok bil, eller blir den undermotorisert? Bilen er manuell. Dette blir kun en "melk og brød" bil, da jeg har en "noe oppgradert" E30 M3 for og få frem smilet... Noe spesiellt jeg bør tenke på ved kjøp av en slik bil?
CrZyWiz Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Bilen er ingen racer med sine 118hk, men mer en god nok som brød å melk bil som du sier Motorene er solide, med reg kjede og ingen store svakheter. Det eneste du burde være spesielt obs på er: Bærearmsforingene forran, disse tåler ca 100 000km pr sett. Rust i falser på dørene, samt sjekk panser og bagasjeluke. Ellers er disse veldig solide biler.
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Bilen er grei i seg selv. Har en slik en jeg og. Dog som du og sier, er den relativt under motorisert. Men generelt bilen i seg selv er jo lik resten av ci klassen eneste minuset med den er motoren. Men prøv å få en med mye utstyr. Gjør bilen enda bedre, og du tenker ikke så ofte på at den er undermotorisert
325demon Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 318 går faktisk helt greit i forhold til andre bilmerker. Har en 320 selv med `BARE` 150hk, og den er faktisk ganske sprek. Kan være slakk i dør hengslene på disse bilene, og hengslene er sveisa fast i karroseriet:P men går som regel bra å bare bytte henselet som sitter på selve døra. dette er skrudd.
Lars89 Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 318i med 118hk er ingen sprek bil, men helt grei til daglig bruk. 320-328 er blitt såpass billige nå at jeg ville vurdert en av de Her er en liste over de vanligste feila med E46. Sentrallås/låsekasser, vindusheiser, rust på bremserør osv er ting som også bør sjekkes http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå