Gå til innhold

Autofile aktiviteter i Florida?? (JEPP! Masse bilder side 2)

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Satan, den Jeepen var feit!

Slike er dusinvare på Island. Man behøver med andre ord ikke å krysse dammen helt for å se hårete biler... :lol:

Skrevet
Satan, den Jeepen var feit!

Slike er dusinvare på Island. Man behøver med andre ord ikke å krysse dammen helt for å se hårete biler... :lol:

Forskjellen er vel at på island står ikke disse bilene i kø sammen med bently, lamborghini, ferrari, maserati, corvette, viper og div. AMG'er og M3'er, hehe :sly:

Skrevet

Forskjellen er vel at på island står ikke disse bilene i kø sammen med bently, lamborghini, ferrari, maserati, corvette, viper og div. AMG'er og M3'er, hehe :sly:

Hehehe... nei... i Reykjavik står de i kø sammen med Cayenner med turbo, X5/X6´er, Rangerovere, Cherokee´s med V8 motorer etc... :wink:

Neida... Island og Reykjavik er ikke Miami, men jeg ble virkelig sjokkert over hvor mange fine biler som finnes på Island da jeg var der for 1,5 år siden... :shock:

Skrevet

Ja det overasket meg også Fredrik. Selv var jeg i Reykjavik i sommer09, altså rett etter at landet var gått konkurs.. Ganske merkelig å se flere leilighetskomplekser osv som var under bygging med heisekraner osv. som bare var forlatt over natten..

Skrevet
Ja det overasket meg også Fredrik. Selv var jeg i Reykjavik i sommer09, altså rett etter at landet var gått konkurs.. Ganske merkelig å se flere leilighetskomplekser osv som var under bygging med heisekraner osv. som bare var forlatt over natten..

Jeg var der i november 2008 (forøvrig sammen med moderator [space])... altså bare et par måneder etter at finanskrisen var et faktum. Interessant nok var de nevnte leilighetskompleksene etc. som var under bygging med heisekraner osv. allerede forlatt. Noen må allerede den gangen ha vært klar over at man befant seg på et synkende skip... :?

Skrevet

Dæven, mye fete biler og fine damer der ja! :D

Men hva i hule helvete var greia med personbiler jacka opp og påmontert enorme hjul? Så jo ehm, litt spesielt ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...