jensemann23 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20420718 Er det galskap å kjøpe noe sånt som prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Hvorfor skulle det være tullette? Er mer tullette å lage en tråd om det her på bimmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 ja vet det, men nå er bimmers det eneste forumet jeg kjenner til som svarer kjapt , og jeg vet det er mye bra folk her med bred erfaring, derfor jeg spør her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 ja vet det, men nå er bimmers det eneste forumet jeg kjenner til som svarer kjapt , og jeg vet det er mye bra folk her med bred erfaring, derfor jeg spør her:) Om jeg skal svare ærlig så vil jeg si: Dette blir en enorm utgiftspost og den dagen du er ferdig, så vil fortsatt bilen se stygg ut.. ;men; jeg hater amcars, så du får nok hyggeligere tilbakemeldinger enn dette. hehe Uansett, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 tja galskap vet jeg ikke? tror det kunne bli en flott sommer cruiser jeg! enten strøken med fin lakk,senk/luftfjæring og noen store felger.. eller muligens matt sort og blodsenket jeg sier go for it! artig med stor gammal slede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Det er helt klart muligheter til å ende opp med en bra bil, men tror du skal undersøke karosseriet ganske grundig med tanke på rust. Når det ruster så ruster det ikke bare 2 steder slik det står i annonsen og såpass grovt som det er de plassene han har nevnt at det har rustet så kan jeg garantere at du finner langt mer rust ellers rundtom også. Dette er dyrt og veldig tidkrevende å sette i stand og det krever nok en del sveising, men føler du selv at du har lyst til å gjennomgå et slikt prosjekt er det bare å slå til. Med litt modifisering og tilførsel av personlige detaljer tror jeg den kan bli ganske kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 VIL du ha en slik bil. Så importerer du en fra amerika.. Cadillac deler er dyrt. Denne bilen egner seg i beste tilfelle som delebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 ja vet det, men nå er bimmers det eneste forumet jeg kjenner til som svarer kjapt , og jeg vet det er mye bra folk her med bred erfaring, derfor jeg spør her:) Om jeg skal svare ærlig så vil jeg si: Dette blir en enorm utgiftspost og den dagen du er ferdig, så vil fortsatt bilen se stygg ut.. ;men; jeg hater amcars, så du får nok hyggeligere tilbakemeldinger enn dette. hehe Uansett, lykke til deg om det, syns du at du kom med et godt svar til trådstarter? svarer du på spørsmålet hans? forøvrig er amcars langt grommere enn det grommeste bmw har kommet med noen sinne, men dere lever i en egen kjedelig verden og trur at bmw er eneste som gjelder, makan til sirkusartist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 svarte du på spørsmålet mitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Ser på ebay at man får temmelig strøkne biler av samme type for 5000 dollar, pluss 1500 dollar i frakt med jetcarrier, pluss mva. Ender opp med rundt 45000 kroner totalt. Tror nok jeg kommer til å gjøre det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 forøvrig er amcars langt grommere enn det grommeste bmw har kommet med noen sinne.. makan til sirkusartist Javel? Er det noen her som er sirkusartist så stemmer jeg på deg isteden altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Hørte du vart gull kunde hos shell på drivstoff etter ei uke? Uansett, vist det skal vere amerikaner må det vel vere Ford Mustang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Hørte du vart gull kunde hos shell på drivstoff etter ei uke? Uansett, vist det skal vere amerikaner må det vel vere Ford Mustang! Ford Mustang er iallefall en av de billigste måtene å ha en eldre amerikaner på. Markedet flommer over av relativt billige originaldeler... selv til den første generasjonens første halvdel (som er den klart kuleste) som ble produsert i perioden 1964-69. Mustang eller Thunderbird for min del... Ford Mustang mrk.I Ford Thunderbird mrk.II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 det er rått:) Får se litt , jeg må uansett ha en større garasje først tror jeg:( Har så lyst på en 7,7 liters v-8 på 380 hester:D DET må være musikk å starte opp den. Kommer til å gå ut 5 ganger om dagen bare for å starte den opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Du må ikke finne på å betale 35000 for den gamle rustholken der. Du kjøper deg bare et gigantisk pengesluk som du blir dritlei av lenge før du er ferdig. Som du sier selv, kjøp heller en bil å god stand mtp rust og teknisk. Så bruker du heller litt penger på å gi den en personlig touch med lakk og hjul. Men husk også på at du ikke trenger å gå lenger tilbake enn 1967 før bilen ser mye penere ut, spesielt i fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå