Gå til innhold

Endres E36 M3 3.2 sedan (Selges)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nytt bremsesystem a la Stop-Tech/AP Racing e.l. ble faktisk frarådet med mindre bilen skulle masse på bane.

Hvis du ikke skal masse på bane er det beste å holde alt så orginalt som mulig. :wink:

Flott bil Endre, men hva heter fargen?

Fargen er "Hellrot", hadde helt glemt av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv delvis vurdert å beholde noe av det.. Men liker rett og slett ikke tre noe særlig. Skjønner ikke hvorfor de kom på at ///M3 sedan skulle ha treinteriør.:s

Gearkulen må ihvertfall ut siden den kalde harde plastsaken av en treimitasjon ikke gir noen god følelse i hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med flott e36 :) Liker også planene dine, men jeg ville faktisk ikke tatt ut treverket siden det er orginalt på sedanene.

Kjør på med bilder av oppgraderinger underveis :D

Girkulen kan fint erstattes:) De trekulene er heslige..Sedanen skulle vel være mer nøytral, anonym og luksuriøs med treinteriør, vanlig sideskjørt og sportstoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin fin e36 du har handlet deg. sikkert en morsom sleeper til sommeren. mangler jo bare 316i merke på bakluka nå :lol:

men jeg er nysjerri på alternativ beregningen din, for dette vurderes jo vel ut ifh til hvor langt bilen er gådt også.. så da lurer jeg på hvor langt din egentlig har gådt?

grunnen til at jeg lurer er for at jeg skal selv betale engansavgiften på m5en min til sommeren, og der er avgiften hele 130k! :o men ifølge slik jeg har regnet ut så blir alternativ beregning på ca 65k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det oppdatert men noen bilder.. (Iphone suger seriøst skikkelig til slikt)

Ny original girkule med lys er montert, men synes lyset i denne er veldig rødt iforhold til resten.. Mulig det er pga nye leds?

Carboteck belegg er bestillt, samt vorschlag camberkit og studs er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei.

Strålende det gikk bra med alternativ beregningen, og at du er fornøyd med bilen..

Liker svært godt planene dine, blir en srålende bane-kose bil det der med de oppgraderingene.

PS. må si at bilen savnes i garasjen...

Må legge ut noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har det endelig begynt å skje noe.:)

Fikk montert KW kittet med Vorshlag camberplater idag, samt begynt demontering av bremsene for renovering/oppgradering.

Noen som har noen tips til hvordan jeg får calipperene renest mulig uten sandblåsing? Skal rense alle sammen, samt bytte tetninger, glidere og stempel. (Skivene blir byttet til PFF)

Forøvrig en del irriterende at vannet der jeg holder til har blitt stengt.:s

Hadde en plan om at mens jeg gjorde dette, og bilen var på bukker så skulle den vaskes grundig i alle krinkler og kroker.. Det er en del vanskelig uten vann! Så det får bli i forbindelse med vårshiningen. Lakken var forøvrig i mye verre stand enn jeg trodde, noe som vistes godt når den kom inn i skikkelig lys. Full av vaskeriper.:s Men tror det meste kan løses med roterende maskin.:)

k77murjqhywwngawoe2l.jpg

o9eazxadaca5xpvgreo9.jpg

t4cob2zweqb8uqjledrs.jpg

lilz3ojs5akmgegilavo.jpg

vf9pm18zc75dqe67b3r5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...