Svennis Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hei Noen som vet hva som må monteres eller gjøres for å få webasto med fjernstyring i min 04 530d? Er det forvarmer i bilen allerede? Er det kun programmering som må til?
wobbel Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Sitter å lurer på akkuratt det samme selv, på samme bil, mener det skal være montert men at den må programeres for at du skal kunne betjene denne selv.
Bonden Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Sitter det webasto klistremerke på venstre innersjærm ? er dette en norsk solgt bil ,da sitter det webasto der som kan utvides til di fungsjonene du ønsker.Ikke alle side/privat importerte biler har webasto.
Maverick2002 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Har ikke alle "norske" 530D Webasto som standard utstyr da?
wobbel Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Det er ikke noe klistremerke på venstre innerskjerm på min bil, den er kjøpt ny på Bavaria Stavanger, og da mener jeg å ha hørt som tideligere nevnt i tråden at alle 530d hadde webasto montert. Kommer eksosen fra webastoen ut eksosanlegget? Eller er det eget "eksosrør" som på F.eks Volvo V70?
Bonden Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Eksos utslipp er gjenom plastdekselet rett under førerplassen.
Jake Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Lurer også på hvordan jeg finner ut om det er webasto i min 530D og Evt hva som må til for å ta den i bruk evt hva det koster med en nyinnstallasjon?
Otis Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Jake skrev: Lurer også på hvordan jeg finner ut om det er webasto i min 530D og Evt hva som må til for å ta den i bruk evt hva det koster med en nyinnstallasjon? Bonden skrev: Sitter det webasto klistremerke på venstre innersjærm ? er dette en norsk solgt bil ,da sitter det webasto der som kan utvides til di fungsjonene du ønsker.Ikke alle side/privat importerte biler har webasto. Jeg har hørt at ettermontering koster ca. 20000,-
Bonden Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Otis skrev: Jake skrev: Lurer også på hvordan jeg finner ut om det er webasto i min 530D og Evt hva som må til for å ta den i bruk evt hva det koster med en nyinnstallasjon? Bonden skrev: Sitter det webasto klistremerke på venstre innersjærm ? er dette en norsk solgt bil ,da sitter det webasto der som kan utvides til di fungsjonene du ønsker.Ikke alle side/privat importerte biler har webasto. Jeg har hørt at ettermontering koster ca. 20000,- Jeg har hørt at 20 tusen ikke holder hvis det var ment ferdig montert,mener delekostnad er ca 20 tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå