rune.haavik@c2i.net Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Har ein BMW X5 2002mod 3.0d. Webastoen startet fint når bilen starter. Men når eg skal bruke timeren er det kun kupe vifta som starter. Er det noken som har eit tips her? Har hatt lading på batteriet i natt så eg skal sjekke om det kan ha vert for lite spenning på batteriet. Er det noken som veit korleis du resetter webastoen, har hørt noko ang ein sikring som kan tas ut i 15 sek. Men veit ikkje kor denne er.
Maverick2002 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Så vidt jeg vet er dette sikring nr 47, 20A.
rune.haavik@c2i.net Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 OK, men veit kor denne er. Er den i bagasje rommet? Veit du og korleis du resetter webastoen?
Maverick2002 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Den skal være bak ja. Mener du resetter webastoen når du kutter strømmen. Mao ta ut sikringa noen sekunder.
rune.haavik@c2i.net Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Har vert ute og prøvd dette, uten resultat. På computeren der eg setter timer 1 og 2 står det AUX Ventilation. Betyr dette at det kun er ventilasjonen som kan styres og ikkje webastoen? Kan dette evt omprogrammeres?
rune.haavik@c2i.net Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Har lest ein annen plass på bimmers at dei som har 6x9 skjerm (computer) kan omprogrammere fra aux ventilation til aux heat. Stemmer dette?
Otis Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Ja, det stemmer det, såvidt vi klarte å finne ut av den gangen.... Jeg gjorde det og det er nice
rune.haavik@c2i.net Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Fine greier, skal ta kontakt med Bavaria og sjekke. Takker for info.
TomasShiny Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Fine greier, skal ta kontakt med Bavaria og sjekke.Takker for info. hei. fikk du noe konkret svar på dette? jeg sliter med samme problemet på en e53. men jeg har ikke computer på den. men vanlig cdspiller. men har valget heiz (aux heat) lüft (ventilasjon) men når jeg velger aux heat starter kun vifta. ikke varmern. får varmeren til å starte via diagnose systemet jeg har. men ikke via fjernkontroll eller betjeninga inni.
X5-78 Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Hei Har og en 2002 3.0d X5... Sikringen er ikke baki, den er fremme i hanskerommet med nummer 59. Du resetter ved å dra den ut i ca. 20 sekunder med tenningen på. Dette må noen ganger gjøres flere ganger. Du får ikke tvangstartet Webastoen så lenge det er over 4 varmegrader med verken computer eller fjernkontroll.(kun diagnose verktøy). Får du ikke start på den etter du hører pumpen går(kommer ikke røyk), er det mest sansynlig tenner som har kokset seg tett. Rep. sett koster ca. 2000,-. Lingger DIY på nettet hvordan dette gjøres.
TomasShiny Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 jeg faen feilen på den jeg jobbet med i dag. var hvertfall styresentral på den som var defekt. å da blir det NY varmer. for bmw selger jo ikke reservedeler... GENIALT.! Not. men men. det er kundebil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå