Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Heisann. Kikker litt på bil på tyske sider, vurderer å importere en E36 325 TDS. Er det noen som er såpass gode i tysk der ute som kunne tenkt seg å ringe for meg å spørre litt om bilen? Som kanskje også vet litt om E36 ;D Mvh Clerion
316 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Send melding til broren min, har snakker flytende tysk.
Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Ja det gjør`n ratt! =D men han vet ikke noe om bilen ;D
Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Det er heller dårlig faktisk (= Aner ikke hvorfor de nekter å lære seg engelsk. Latterlige folk. =p
Just-turbodiesel Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 nnå må du seriøst rulle inn a din klovn, era mange tyskere som snakker bra engelsk, kanskje litt verre blant de eldre, men å kalle folk latterlige av den grunn blir for dumt, spesielt når man uttaler seg som en sirkusartist selv, kunne hjulpet deg jeg, men nå blir det uaktuelt
Nagin Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 nnå må du seriøst rulle inn a din klovn, era mange tyskere som snakker bra engelsk, kanskje litt verre blant de eldre, men å kalle folk latterlige av den grunn blir for dumt, spesielt når man uttaler seg som en sirkusartist selv, kunne hjulpet deg jeg, men nå blir det uaktuelt Hvem i svarte ville hatt deg til å ringe på en bmw for seg da ? ikke jeg. neida, sorry for OT. ...freebump
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Det er heller dårlig faktisk (=Aner ikke hvorfor de nekter å lære seg engelsk. Latterlige folk. =p Min erfaring med tyskere og engelsk, er at mange av dem ikke vil snakke engelsk før du har bevist at du ikke kan tysk.
Bonden Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Mange tyskere gidder ikke svare når jeg ønsker å kjøpe varer di selger på Ebay, når jeg skriver på engelsk ,det har jeg opplevd mange ganger.Engelsk snakker di derimot ofte når jeg handler med firmaer i steden for privatpersoner.
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 prøv denne.. http://translate.google.no det blir nok en artig samtale. skrive inn noe på norsk. lese tysk og snakke ivei. så får han svar på tysk. skriver inn sånn han tror det skrives på tysk og håper google translate skjønner hva han skrev og oversetter til norsk for han. tror nok tyskeren i andre enden legger på før første settning er tolket :S
sladjan Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Tyskera er faktisk litt latterlige, de nekter rett og slett engelsk. Se på filmene, alle blir jo oversatt, du kan ikke høre engelsk på tysk tv. OG ja, jeg har også opplevd at de ikke vil svare på engelsk på ebay osv.
Ivanrogov Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 nnå må du seriøst rulle inn a din klovn, era mange tyskere som snakker bra engelsk, kanskje litt verre blant de eldre, men å kalle folk latterlige av den grunn blir for dumt, spesielt når man uttaler seg som en sirkusartist selv, kunne hjulpet deg jeg, men nå blir det uaktuelt Så det blir ikke for dumt og kalle noen klovn da? Du er nok forumets største idiot. Deilig ikke sant?
hagenisse Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Mange nordmenn som ikke kan engelsk også, selv blant folk i 20-åra.. Større tyske forhandlere har som regel folk som snakker greit engelsk. Der jeg kjøpte Z3n var det flere som snakket meget bra engelsk. Privatpersoner må man jo bare sjekke.. er kanskje en ide å sende en mail først - tipper mange her hadde blitt rimelig usikre hvis noen ringte og skulle ha info om bilen på et annet språk..
Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 nnå må du seriøst rulle inn a din klovn, era mange tyskere som snakker bra engelsk, kanskje litt verre blant de eldre, men å kalle folk latterlige av den grunn blir for dumt, spesielt når man uttaler seg som en sirkusartist selv, kunne hjulpet deg jeg, men nå blir det uaktuelt Jøsses til reaksjon da? Av egen erfaring vet jeg at de ikke er lett å snakke engelsk med da jeg har vært der og prøvd! Min erfaring var at de faktisk mestret engelsk bedre i polen enn tyskland. Er litt latterlig at hele verden skal måtte lære seg tysk fordi de ikke gidder lære seg ett internasjonalt språk som engelsk (= Dessuten er ikke dette en diskusjon om språk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå