Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 siden fonten av min E38 er ødelakt må jeg ha ny. fler har spørt hvorfor jeg da ikke kjøper en styling fanger istedefor orginal. hva syns andre her? ny front lik den var før uhellet (ALPINA) seidl et eller annet E46 M3 look andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 I mina ögon var det snyggast med Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Jeg mener e38 passer best med original front. Alpina, Hamann eller ACS leppe i tillegg passer fint. Ikke kjøp Seidl fronten, den synes jeg er dritstygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 trur nok det blir alpina igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Av de der likte jeg best Alpina.. Denne synes jeg var rå, men vet ikke om det er laget av en M5 front eller om man får kjøpt den. Sjekk her: http://www.cardomain.com/ride/229314 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Alpina. Deffinitivt Eventuellt så kan det jo hende ACS har produsert noe gøy... Og ACS blir jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 den svarte M5 fangeren er vel en hamann fanger. ACS ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Av de der likte jeg best Alpina..Denne synes jeg var rå, men vet ikke om det er laget av en M5 front eller om man får kjøpt den. Sjekk her: http://www.cardomain.com/ride/229314 Den finnes til salgs. En kopi av den ivertfall. I en rumensk nettbutikk.. http://www.tuning-bmw.ru/SPEZ-E-38-list-1.html Hadde ikke turt å kjøpt noe derifra jeg da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Kjøp heller alpina igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Seidel FTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Seidel FTW blir nok ikke den uansett. da kjører jeg heller uten front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 What dratt av eller? Jaja shit happens! Håper du får fiksa det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 jepp. kjørte av i rundkjøringa vet gammle BT på rolvsøy. salta vei og 25- er dårlig kombo. da fryser veien og blir skøytebane. og bilen finner fort brøytekanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Oversatt til nordnorsk= E ha førr mye fart i rundkjøringæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 ja. Hadde nok det. Men både jeg og bilen forran trodde 25-30 var sakte nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå