sv90 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 er den svart matt den tapen du har på vinduslistene? så vartfall veldig matt ut på bildet
535Terjen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Stemmer det. Finner du en fin blanksvart folie til meg så skrik ut..
sv90 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Stemmer det. Finner du en fin blanksvart folie til meg så skrik ut.. jeg har lakket mine lister svart matt pusset de godt ned på forhånd så får vi se hvor lenge det holder nå er e39 min hvit den og
535Terjen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Stemmer det. Finner du en fin blanksvart folie til meg så skrik ut.. jeg har lakket mine lister svart matt pusset de godt ned på forhånd så får vi se hvor lenge det holder nå er e39 min hvit den og Ahh, hmm som regel noe dritt å lakke på krom, men holder gjerne litt hvis du har pusset de godt ja.. Grattis og velkommen i gjengen!
sv90 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Stemmer det. Finner du en fin blanksvart folie til meg så skrik ut.. jeg har lakket mine lister svart matt pusset de godt ned på forhånd så får vi se hvor lenge det holder nå er e39 min hvit den og Ahh, hmm som regel noe dritt å lakke på krom, men holder gjerne litt hvis du har pusset de godt ja.. Grattis og velkommen i gjengen! håper det holder ja vis ikke får jeg ta de i lakk boksen og lakke de skikkelig... takk skal du ha skal lage meg en tråd i morgen når jeg har hentet bilen.. er ikke verst begynte på bilen i dag kl 16.00 og var ferdig lakket kl 21.30:) jeg er så jævlig effektiv hahha
Magnus F Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Svart interiør nå, hella lykter og toning av ruter så hadde alt vært helt knall (min smak riktig nok) . Utrolig flott bil uansett noe annet enn den "gubbe" bilen du i utgangspunktet kjøpte
Eirsan Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Dette er det peneste av E39 jeg har sett ! Fikk jammen lyst på å bytte ut E36'n med en E39!
sv90 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 nå var tråd om bilen min på plass! må klikke deg inn og glo! skal ta noen bra'e bilder som kommer ut der i kveld
535Terjen Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Svart interiør nå, hella lykter og toning av ruter så hadde alt vært helt knall (min smak riktig nok) . Utrolig flott bil uansett noe annet enn den "gubbe" bilen du i utgangspunktet kjøpte Jepp, er enig med deg der, bortsett fra hella-lyktene. Kunne godt tenkt meg svart sport-skinn, men tviler på jeg kommer til å bytte interiør egentlig.. Dette er det peneste av E39 jeg har sett !Fikk jammen lyst på å bytte ut E36'n med en E39! Takker: Ser jammen bra ut den E36en din og, så trenger ikke skifte den ut. nå var tråd om bilen min på plass! må klikke deg inn og glo! skal ta noen bra'e bilder som kommer ut der i kveld Tøft.. *inn å kikke*
Saltkjelen Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Ang folien på chromelistene dine.. Måtte du bruke varmepistol/hårføner el likn når du la på denne? Forøvrig må jeg si bilen din har blitt innmari lekker.
535Terjen Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Slapp varmepistol på den, for den var så tøyelig.
535Terjen Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Fikk på nye dekk her en dag, Continental SportContact3 i 225 og 235/35-19. Så fikk testa de på Autoslalom i Haugesund her på mandag som var. Da var det vått, og Conti'ene var overlegne og dro inn 1. plass med den tunge kjelken. Noen snutter stjelt fra Larsen Racing: 2. Heat http://www.youtube.com/watch?v=m_pqBcZ_IVo 3. Heat http://www.youtube.com/watch?v=cOlf-jhwRHs
E30_Dale Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Hadde ikkje diffbremsen montert på autoslalåmen?
535Terjen Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Hadde ikkje diffbremsen montert på autoslalåmen? Jepp, men e alle BMW-diffene er jo så slappe (25%), så fikk den ikke helt til å spinne på to. Men har en plan i det og, har ny diffolje på vei (Red Line 75/140NS) som ikke inneholder friksjonsmidler, slik at diffen kommer til å klype mer. Håper det kommer seg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå