JAL_535i Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 hehe er bare "litt" lys også i disse bilene. bestilte et sett fra jslevi jeg også til e39'en min. ikke led, men hvitere/blåe lyspærer + led ryggelys. var vel rundt 20 pærer jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Hehe, er et par pærer å bytte ut ja.. Er 21 stk i interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ble nydelig med alle de led lysa! Kjekt og se bilen din ved Eivindsvannet i dag, vakkert syn og go lyd i det du passerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Takkar. Får alltid opp øynene når jeg ser E91en din og, fantastisk flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Fineste e39 jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Hehe, det var vel litt å ta i.. Men takk! Fikk på en "Hamann" carbon-leppe i dag. Litt bedre passform og litt lavere og hissigere foran enn med E46 M3 splitterene jeg hadde. Bestilte i utgangspunktet fra GS for 2mnd siden, men gav opp å vente til de fikk inn nye, og bestilte fra Taiwan. Tok 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveisy Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 nydlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Kom seg no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Bytta du "glideskinna" på siden av M-fangeren over fra den originale? Har du byttet til M-lokariskjermer eller har du behold de som tilhører std. fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Er uorg. M-fanger, så det var innstøpte skinner i den på innsida. Trengte ikke noe fra den gamle fangeren. Har de originale lokariene enda, men passer ikke så godt, så skal få tak i til M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Er det den uoriginale fra GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Så deg i rundkjøringa på Flotmyr i dag Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Er det den uoriginale fra GS? Stemmer. Så deg i rundkjøringa på Flotmyr i dag Pen bil Ahh, jeg følger jo aldri med på hvem jeg møter, så tror ikke jeg så deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Har du sveiset på endestussene på den originale bakpotta? Har du eventuelt noen bilder av dette så jeg får sett..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hehe, er et par pærer å bytte ut ja.. Er 21 stk i interiøret De led pærene du har kjøpt.. Er det bare å bytte dem ut med de som er der fra før? Og har du link direkte til produktet? Fant det ikke på den siden som er linket til lengre bak er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå