325demon Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 har bare prøvd pioneer fra thorshov til under 1000 lappen, men skal kjøpe litt dyrere nå så får se hvordan det bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... rodid=1613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 som det er nevnt tidligere...hvorfor oppgradere bak? du sitter jo forran i bilen og det er vel der du vil ha bedre lyd? Jeg lurer på om du står med ryggen til når du er på konsert? eller?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Lyden bak følger coupe taket og treffer deg i bakhodet, lyden ved beina dine forsvinner etter min erfaring. men mulig e46 høytalere er litt bedre vinkla enn e30?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Lyden bak følger coupe taket og treffer deg i bakhodet, lyden ved beina dine forsvinner etter min erfaring. men mulig e46 høytalere er litt bedre vinkla enn e30?! Har ikke E46 diskanter ved speilhusdekslet? At lyden "følger" taket, som du sier, er vel egentlig mer en bekreftelse på at det er mye "rånerfakta" ute og går på slike forum Taket, som er i et stoff av noe slag, absorberer lyden. Den sender ikke lydbølgene videre til hodet som sitter foran. Hvor har du dette fra egentlig? Jeg mener ikke å være en drittsekk her, men hold deg til fakta om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Du burde heller invistert i en Blaupunkt PNP 475 forsterker og koblet på, fremfor nye høytalere. Får mer igjen for det da original forsterkeren er passe svak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 pnp forsterker og et par Audio-System 165 E46 komponentsett (Par) foran.. som passer rett i uten brakketeter eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Har selv god erfaring med http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10951 Låter svært bra, selv om jeg kjører det rett fra spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå